Wednesday, October 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, φθινοπωρινό, με ήλιο, συννεφιά και Φθινοπωρινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη, που είναι Φθινοπωρινή αυθεντική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις οκτώ το πρωί. Καθημερινά, σιγά, σιγά, αργεί να
ξημερώνει. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα, χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και συνέχεια της μέρας με δουλειές του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια
που με περίμεναν και τα δυο όπως κάθε πρωινό. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό
πότισα τις γλάστρες στα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Όμορφη
η μέρα η σημερινή, χωρίς αέρα, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και λιακάδα, μόνο που τώρα το
πρωινό έχει ακόμη αρκετή ψύχρα. Τέλειωσα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού και λίγο πριν τις
δέκα βγήκα για να πάω μέχρι πλατεία που έχω ραντεβού με την μοναχοκόρη μου. Πήγα από
πεζοδρόμιο μεριά σιγά, σιγά, συναντηθήκαμε, και καθίσαμε να πιούμε τον καφέ μας, λίγο μετά
τις δέκα στου Χατζή και να τα πούμε λιγάκι, τα δικά μας. Σε ένα μήνα από τώρα θα είναι σε
ετοιμότητα για γέννα. Μπήκε η Άννα στην τελική ευθεία. Όλα είναι και πάνε μια χαρά. Λίγος
κόσμος στην πλατεία τώρα το πρωινό. Στο καφέ του Χατζή ήμασταν μόνοι μας. Γιατί ακόμα
είναι πολύ πρωί για βόλτα και για καφέ, κάθισα με την κόρη μου μέχρι λίγο μετά τις έντεκα,
την χαιρέτησα και έφυγα για να επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω τι μέρα μου. Η κόρη μου πήγε για
τις δουλειές τις δικές τις. Πριν την επιστροφή για το σπίτι ψώνισα λίγο ψωμί από τον Βενέτη
και έντεκα και μισή ήμουν σπίτι. Τακτοποίησα λίγες εκκρεμότητες στο σπίτι και βγήκα να πάω
να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι για το σπίτι. Πέρασα από το μανάβικο ψώνισα λίγες ντομάτες,
λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το τυράδικο και πήρα
λίγη φέτα τυρί. Επέτρεψα σπίτι τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα
από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και κάθισα στο Ίντερνετ και διάβασα τα μηνύματα, την
επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις δυο ετοίμασα ένα πιάτο
κοτόπουλο με μπάμιες που είχα από χθες, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί φέτα, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια
μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και
έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Τακτοποίησα το δωμάτιό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα
γλυκάκι πάστα Φλόρα και κάθισα στο Ίντερνετ και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Επτά και μισή και νύχτωσε. Σκοτάδι πια με φεγγαράδα μοναδική στον Αττικό ουρανό και άπνοια.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Πολύ όμορφη η σημερινή βραδιά, πραγματικά Φθινοπωρινή. Με
καθαρό τον Αττικό Ουρανό, φεγγαράδα και αστροφεγγιά. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα βραδινή
προς πλατεία. Θα καθίσω σπίτι να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου, διάβασμα τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και γράψιμο μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες.
Αυτό και έκανα. Κάθισα σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacobs και πέρασα την βραδιά μου
στην ησυχία και την ομορφιά του σπιτιού. Ήπια τον καφέ μου, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια και μια
κούπα γάλα, φρέσκο, δροσερό και πέρασα πολύ όμορφα την βραδιά μου, ακούγοντας και γράφοντας μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment