Friday, October 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης Φθινοπωρινό με συννεφιά της βροχής.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη, με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό
και να ψιχαλίζει σιγά σιγά. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις οκτώ με συννεφιά της
βροχής και να ψιχαλίζει σιγά σιγά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια
και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο, όπως
κάθε πρωινό, πότισα τις γλάστρες στα μπαλκόνια, σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι
και τακτοποίησα την κουζίνα. Πριν τις εννιά έβαλα πλυντήριο για μια πλύση τα ρούχα τα
καθημερινά και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ
και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο της γειτονιάς
και έκανα το εμβόλιο της γρίπης, τώρα που δεν είμαι ακόμα κρυωμένος. Στην επιστροφή για το
σπίτι ψώνισα ένα μικρό κουνουπίδι, από το μανάβικο, για να το βράσω για σαλάτα και από τον
φούρνο δυο γιαούρτια και γύρισα σπίτι για να συνεχίσω το πρωινό μου. Πριν λίγο είχε τελειώσει
το πλυντήριο, το αποσύνδεσα, το άνοιξα και άπλωσα την πλύση στην απλώστρα. Την έβγαλα στο
μπαλκόνι για να στεγνώσουν και κάθισα να γράψω στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου.
Δώδεκα η ώρα κτυπά στο τηλέφωνο και εγώ βρίσκομαι στο Ίντερνετ και γράφω. Σε λίγο φεύγω
για πλατεία για βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη η μέρα, χωρίς κρύο. Αλλά με συννεφιά
της βροχής. Αρκετοί κυκλοφορούν με την ομπρέλα στο χέρι. Βγήκα και σιγά, σιγά από πεζοδρόμιο
μεριά πήγα πλατεία κρατώντας την ομπρέλα ανοιχτή λόγω του ότι ψιχαλίζει. Αρκετός κόσμος από
και προς πλατεία. Τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια. Το ίδιο και στην πλατεία.
Πολύ λίγος κόσμος κάθεται και πίνει τον καφέ του με την παρέα. Ψιχαλίζει συνεχώς. Έκανα την
βόλτα μου στην πλατεία παρέα με την ομπρέλα, κάθισα λίγο και μετά τις μία πέρασα και ψώνισα
λίγο ανθότυρο από το παραδοσιακό και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Ετοίμασα ένα
πιάτο χοιρινό με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί φέτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και κάθισα παρέα με τον
καφέ για γράψιμο, ενημέρωση των σελίδων μου, διάβασμα τις επικαιρότητας και των μηνυμάτων.
Επτά η ώρα και άρχισε σιγά σιγά να νυχτώνει. Η μέρα μικραίνει συνεχώς. Συννεφιασμένος
ο Αττικός ουρανός, άπνοια, χωρίς ψύχρα και συνεχίζω να περνώ το βράδυ μου στο σπίτι. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω να πάω τι βόλτα μου εδώ κοντά και να περάσω να
πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ έκανα τι βόλτα μου εδώ κοντά
και πέρασα από τους δικούς μου να πω ένα γεια. Κάθισα ήπια ένα χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα
καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά, χαιρέτησα τους δικούς μου και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά μου, στην ησυχία του σπιτιού. Έφτιαξα ένα καφέ, Jacombs, δροσερό, κάθισα και είδα
την επικαιρότητα στην τηλεόραση και μετά τις δέκα και μισή μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την
επικαιρότητα, τα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έντεκα η ώρα
ακούω και γράφω μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Έτσι πέρασε και σήμερα
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινοπωρινού Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment