Tuesday, October 22, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, καλή βδομάδα φθινοπωρινή με λιακάδα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Οκτώβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν και τα
δυο, τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό, καθαρισμός κλουβιών, αλλαγή νερού ποσίμου και
φρέσκιας τροφής, μπρόκολου. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό κλάδεψα όσα μυρωδικά φυτά
χρειάζονταν και σκούπισα τα μπαλκόνια για να είναι καθαρά. Δευτέρα σήμερα και αρχή βδομάδας.
Σήμερα έχω γενικό καθαρισμό σπιτιού, σκούπισμα, σφουγγάρισμα, ξεσκόνισμα. Θα πάει σχεδόν
μέχρι πριν τις δώδεκα. Έτσι και έγινε. Λίγο μετά τις έντεκα όλα εν τάξει και τακτοποιημένα. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
στην επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η μέρα
λιακάδα, μπονάτσα και δροσιά Φθινοπωρινή. Όλα πολύ όμορφα αυτή την εποχή. Λίγο μετά τις
δώδεκα έτοιμος για να βγω την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου και να κάνω και λίγα ψώνια που χρειάζομαι. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι
πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Πολύ όμορφη και ζεστή
η Φθινοπωρινή μέρα. Στην πλατεία κόσμος αρκετός κάνει την βόλτα του, κάθεται πλατεία και πίνει
στα καφέ τον καφέ του και κάνει τα ψώνια του τα πρωινά. Έκανα την βόλτα μου στην όμορφη
πλατεία, κάθισα λίγο και πήγα για τα ψώνια μου. Πρώτα στον Βασιλόπουλο που είχε κόσμο
αρκετό, ψώνισα αυτά που ήθελα, πέρασα από τον Βενέτη πήρα λίγο ψωμί και στη συνέχεια πήγα
στο παραδοσιακό στην Ομήρου και πήρα λίγα φασόλια ξερά, μισό κιλό, για το αυριανό φαγητό.
Ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο για το μεσημεριανό φαγητό.
Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο
με μανιτάρια, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα στα καναρίνια μια ματιά που κελαηδούν και τα δυο.
Όμορφο το απόγευμα το σημερινό, με λιακάδα και μπονάτσα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το
κομπιούτερ και μπήκα στο ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου. Καθάρισα μια κούπα φασόλια ξερά, τα ξέπλυνα και τα έβαλα να
μουλιάσουν σε μπόλικο νερό μέχρι το πρωί που θ αρχίσει το μαγείρεμα τις φασολάδας. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για συνέχεια του απογεύματος. Επτά και μισή κάθισα να
παρακολουθήσω το παιχνίδι Μπάσκετ Παναθηναϊκού - Πανελευσινιακού για την Basket League
από το ΟΑΚΑ που μεταδίδει η ΔΤ. Τελικά ο Παναθηναϊκός κέρδισε με 74-35. Εννιά η ώρα και
έτοιμος να βγω για την βραδινή μου βόλτα. Όμορφη η βραδιά, κλασική Φθινοπωρινή. Βγήκα λίγο
πριν τις δέκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Ησυχία σήμερα μέχρι πλατεία. Τα
καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια και τα μαγαζιά τις νύχτας κλειστά. Στην πλατεία πολύ λίγος
κόσμος, για βόλτα και για ποτό. Μόνο ο Σάββας τα κεμπάπ και τα σουβλάκια με γύρω έχουν
κόσμο. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία που ήταν όμορφα με την φεγγαράδα του
Οκτώβρη, πέρασα από του Βενέτη είπα μια καλησπέρα στα παιδιά τις βραδινής βάρδιας και σιγά
σιγά από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Είχε αρκετή ψύχρα απόψε.
Έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacombs, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα, στο face και διάβασα τα μηνύματα. Τώρα μετά τις έντεκα γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment