Sunday, October 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, Φθινοπωρινό και αρκετά ζεστό από το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη, ηλιόλουστη και Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με το όμορφο Φθινοπωρινό
και ζεστό πρωινό. Μπονάτσα από νωρίς το πρωί και πολύ όμορφο πρωινό. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Πολύ όμορφο
το πρωινό του Σαββάτου, με λιακάδα, άπνοια, μπονάτσα. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό,
σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο,
λίγα κριτσίνια, δυο παξιμάδια του λαδιού και το γάλα μου για πρωινό. Μάζεψα τα ρούχα τις
χθεσινής μπουγάδας, τα δίπλωσα και τα τακτοποίησα στη θέση τους. Πετσέτες, μπλουζάκια και
εσώρουχα. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και μετά τις δέκα και μισή άνοιξα το κομπιούτερ μου και μπήκα στο Ίντερνετ για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και γράψιμο για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για να βγω για βόλτα Σαββατιάτικη
στην πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνάν τα Τραμ. Βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά
και με το Τραμ. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο. Στην πλατεία πολύς κόσμος κάνει
τι βόλτα του και κάθεται στην ομορφιά της πλατείας. Όλα γεμάτα, καφέ και πλατεία. Έκανα τι
βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία που σήμερα είναι πολύ όμορφη και ζεστή η μέρα και λίγο μετά
τις μία πήρα λίγο ψωμί από του Βενέτη και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για το
μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά
τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τακτοποίησα την κουζίνα και το δωμάτιό μου
και κάθισα στο Ίντερνετ και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου. Όμορφο και αρκετά ζεστό το απόγευμα. Επτά η ώρα και άρχισε σιγά, σιγά να
νυχτώνει. Η μέρα και ο ήλιος έδυσαν και ανέτειλαν στο άλλο ημισφαίριο. Με τον καφέ μου παρέα
συνεχίζω το γράψιμο στο Ίντερνετ και ρίχνω ματιές πότε πότε στο Basket Live στη Basket League
που άρχισε. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σκοτείνιασε, με καθαρό τον Αττικό ουρανό, άπνοια, φεγγαράδα, και πολύ ζεστή βραδιά. Λίγο μετά τις οκτώ, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω την
βραδιά μου στην ησυχία του σπιτιού. Σήμερα θα βγω μετά τις εννιά για βόλτα από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ, για πλατεία. Εννιά και μισή και έτοιμος για την
βραδινή μου βόλτα. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από
και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Τα μαγαζιά της νύχτας με πολύ λίγο κόσμο. Στην πλατεία
πολύς κόσμος κάνει τη βόλτα του και κάθεται στην πλατεία. Όλα γεμάτα σήμερα τα μαγαζιά τις
νύχτας, γύρω από την πλατεία και η πλατεία. Είναι όμορφη και ζεστή η βραδιά σήμερα, με φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό. Έκανα τι βόλτα μου. Έφαγα το παγωτό μου μια μπάλα παρφέ
κρέμα, κάθισα λιγάκι πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη, είπα μια καλησπέρα στα παιδιά και λίγο
πριν τις έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τι βραδιά μου. Έφτιαξα ένα καφέ Jacombs δροσερό
και κάθισα στο Κομπιούτερ για ενημέρωση από την επικαιρότητα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
και στα αθλητικά και συνέχισα με γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη, που είναι Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment