Tuesday, October 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, καλή βδομάδα Φθινοπωρινή, με ζέστη αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με ζέστη καλοκαιρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα
τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Καθαρισμός κλουβιών, αλλαγή πόσιμου
νερού και φρέσκιας τροφής με μπρόκολο τρυφερό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό, σκούπισα
τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα ετοιμάζοντας αυτά που χρειάζονται
για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει φασολάκια φρέσκα, με ντομάτα φρέσκια, μια κουταλιά πελτέ και από δυο κρεμμύδια ξερά, δυο πατάτες, δυο κολοκύθια, δυο καρότα και λίγο μαϊντανό.
Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα για το σημερινό φαγητό. Αρχή με σοτάρισμα του κρεμμυδιού σε λίγο
ζεστό νερό και μετά ακολουθούν οι ντομάτες και όλα τ άλλα και συνεχίζεται το μαγείρεμα με
σιγανό μαγείρεμα μέχρι τέλος. Πριν τις 12 θα έχει τελειώσει το μαγείρεμα. Παρέα με τον καφέ
στα ενδιάμεσα που μαγειρεύω, μπαίνω στο Ίντερνετ και ρίχνω ματιές στην επικαιρότητα, στα
μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έβρασα και 6 αυγά
σφιχτά, που τρώω μόνο το ασπράδι και λίγο πριν τις δώδεκα τέλειωσα το μαγείρεμα, δοκίμασα
το φαγητό, έγινε νόστιμο και καλά ψημένο, έσβησα την φωτιά, συμμάζεψα την κουζίνα και έτοιμος
για να βγω την βόλτα μου στην Φθινοπωρινή λιακάδα. Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των
σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία να κάνω την βόλτα μου. Από πεζοδρόμιο
μεριά, του μεγάλου δρόμου, τα καφέ και τα μαγαζιά χωρίς πελατεία. Στην πλατεία κόσμος αρκετός
κάνει την βόλτα του και κάθεται στην πλατεία και μπροστά στο πεζοδρόμιο στα καφέ. Έκανα την
βόλτα μου, πέρασα από τον Βενέτη, είπα ένα γεια στα παιδιά, πήρα λίγες τυρόπιτες για το σπίτι,
πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου πήρα λίγο ανθότυρο και επέστρεψα στο σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη η σημερινή μέρα, καλοκαιρινή, ζεστή με μπονάτσα. Δυο η ώρα,
ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και κάθισα παρέα με τον καφέ και διαβάζω την επικαιρότητα,
τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο ίντερνετ. Επτά η ώρα και άρχισε να
νυχτώνει σιγά σιγά. Πολύ όμορφη η βραδιά η σημερινή. Καθαρός ο Αττικός Ουρανός και άπνοια.
Σχεδόν καλοκαιρινή η βραδιά η σημερινή. Λίγο μετά τις επτά είμαι έτοιμος να δω το παιχνίδι
Μπάσκετ Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός στο ΣΕΦ. Το πρώτο ντέρμπι με την έναρξη τις εφετινής
BaskeT League. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και παρακολουθώ το ντέρμπι στο Μπάσκετ μεταξύ
Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού. Λίγο μετά της εννιά τέλειωσε το ντέρμπι στο μπάσκετ με νικητή
τον Ολυμπιακό με 55-45 σε ένα μέτριο παιχνίδι. Καλή συνέχεια και στους δυο. Έτοιμος για να
βγω για την βόλτα μου την βραδινή. Μετά τις εννιά και μισή βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ, πήγα σιγά για πλατεία. Τα μαγαζιά της νύχτας στο
μεγάλο δρόμο όλα σχεδόν άδεια. Στην πλατεία λίγο πριν τις δέκα πολύ λίγος κόσμος κάνει την
βόλτα του και κάθεται στην πλατεία η σε κάποιο καφέ. Το ίδιο και στην Ομήρου. Άδειος όλος
ο δρόμος, ο πιο εμπορικός της Νέας Σμύρνης. Ακόμα και ο μεγάλος δρόμος άδειος από αυτοκίνητα
λίγο μετά τις δέκα. Κανένας δεν περνάει με το αυτοκίνητο. Μόνο τα Τραμ περνάνε τακτικά με
κόσμο έστω και λίγο. Έκανα την βόλτα μου στην ήσυχη πλατεία και σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι
από πεζοδρόμιο μεριά για να συνεχίσω την βραδιά μου. Επιστροφή σχεδόν έντεκα η ώρα. Έφτιαξα
ένα καφέ δροσερό Jacombs και κάθισα να δω τα αθλητικά στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά
η πρώτη της βδομάδας του Οκτώβρη. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη......

No comments:

Post a Comment