Thursday, October 17, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με συννεφιά Φθινοπωρινή στον Αττικό Ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη. Χαλάει ο καιρός σιγά σιγά. Χρειάζεται
προσοχή. Έρχονται βροχές, μπόρες και αλλαγή θερμοκρασίας. Προσοχή λοιπόν για κρυολόγημα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια
που με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Πότισα όλα τα αρωματικά στις γλάστρες με λίγο
νερό και σκούπισα και έπλυνα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα.
Έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα ακτινίδιο για πρωινό. Με τον καφέ μου κάθισα στο κομπιούτερ
και μπήκα στο ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου. Καλή η μέρα μέχρι τώρα, αλλά με συννεφιά και σύννεφα τις βροχής
στον Αττικό ουρανό. Αλλάζει ο καιρός σιγά σιγά. Φθινοπώριασε κανονικά. Λίγο μετά τις έντεκα
άρχισε να βρέχει και να κρυώνει ο καιρός. Φθινόπωρο κανονικό. Η αλήθεια είναι ότι χρειαζόμαστε
βροχές ποτιστικές και όχι καταστροφικές. Να δούμε, τι θα δούμε τελικά. Δώδεκα η ώρα και βρέχει
κανονικά. Δεν βλέπω να πηγαίνω βόλτα πλατεία, ούτε και για ψώνια, αν και όλα είναι κοντά μου.
Σήμερα Τετάρτη, έχουμε και λαϊκή, αλλά έχει πολύ βροχή και δεν θα βγω. Θα κάτσω σπίτι που όλα
είναι τακτοποιημένα, για διάβασμα, γράψιμο, παρέα με τον καφέ, την βροχή που πέφτει συνεχώς,
ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Καλά πέρασα σήμερα το πρωινό σπίτι. Δυο η ώρα και ώρα
για μεσημεριανό φαγητό. Έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού για φρέσκο
φαγητό και ετοίμασα για μένα ένα πιάτο φασολάκια, κουνουπίδι σαλάτα με τυρί φέτα, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κρασί κόκκινο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Όμορφο το μεσημέρι, σταμάτησε η βροχή και έχουμε λιακάδα Φθινοπωρινή, με αρκετή δροσιά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά.
Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός με σύννεφα τις βροχής που έφεραν σκοτεινιά. Στο σπίτι άναψα
τα φώτα από νωρίς λίγο μετά τις έξη. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πετάχτηκα μέχρι το
μανάβικο τις γωνίας και πήρα, λίγες ντομάτες, λίγα λεμόνια για το κουνουπίδι μου και ένα μαρούλι
για τα καναρίνια. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Επτά και μισή, νύχτωσε για τα καλά. Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός και έχει ψύχρα αρκετή.
Χρειάζεται προσοχή η αλλαγή αυτή του καιρού. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και έτοιμος για
να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω και την βόλτα μου στη γειτονιά.
Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ με την ομπρέλα στο χέρι, γιατί ψιχαλίζει και πήγα σιγά σιγά μέχρι τους
δικούς μου. Κάθισα τα είπαμε τα καθημερινά ήπια ένα καφέ Ντε καφεϊνέ και λίγο μετά τις εννιά
χαιρέτησα τους δικούς μου, πήρα την ομπρέλα μου και έφυγα. Έκανα την βόλτα μου στους δρόμους τις γειτονιάς και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έκανα
ένα καφέ δροσερό Jacombs και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα την αθλητική,
τα μηνύματα και γράφω τώρα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Καλή η συνέχεια
τις βραδιάς, πέρασε η βροχή. Αύριο πάλι μπορεί. Καλή ήταν η βροχή, ξέπλυνε τα πάντα και αμέσως
άλλαξε η ατμόσφαιρα, όλα καθαρά, δρόμοι, πεζοδρόμια, κήποι πρασινάδες και δένδρα. Έφυγε όλη
η σκόνη που είχε μαζευτεί τόσους μήνες χωρίς βροχή. Χρειάζονται οι βροχές χωρίς καταστροφές.
Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Όλα πήγαν καλά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη......καλό πρωινό

No comments:

Post a Comment