Monday, October 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακάτικο με λιακάδα Φθινοπωρινή και ζέστη αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με ώρα χειμερινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις οκτώ με την καινούργια ώρα. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Έφτιαξα όλα τα ρολόγια με την καινούργια ώρα, χειμερινή, μέχρι του χρόνου τον Μάρτη.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με
περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Πότισα με λίγο νερό τις γλάστρες, σκούπισα
τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα
κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το Κομπιούτερ.
Μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και μπήκα
στο face στην σελίδα μου, για ενημέρωση και απάντησα σε όλες τις ευχές. Λίγο μετά τις δέκα
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών ακούγοντας μουσική και τραγούδια
με τα καναρίνια να κελαηδούν και να μου κρατάνε παρέα το όμορφο ηλιόλουστο πρωινό. Λίγο
μετά τις δώδεκα έτοιμος να βγω για μια βόλτα στην όμορφη λιακάδα την Κυριακάτικη. Βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία για τη βόλτα μου την πρωινή. Αρκετός κόσμος
από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά, λόγω Κυριακής και καλοκαιρίας. Πολύ όμορφη
και σχεδόν καλοκαιρινή η σημερινή Κυριακή. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια και πολλά
είναι κλειστά. Στην πλατεία πολύς κόσμος κάνει την βόλτα του και κάθεται στην πλατεία με την
παρέα του για καφέ, απολαμβάνοντας την όμορφη φθινοπωρινή λιακάδα. Έκανα την βόλτα μου,
κάθισα λίγο πλατεία πέρασα από τον Βενέτη πήρα λίγο ψωμί και δυο η ώρα επέτρεψα σπίτι σιγά,
σιγά από πεζοδρόμιο μεριά. Τα Τραμ περνούν τακτικά με αρκετό κόσμο προς παραλία και προς
Σύνταγμα. Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία για μεσημεριανό φαγητό. Πετάχτηκα μια στιγμή μέχρι
το μανάβικο τις γωνιάς που είναι ανοιχτό τις Κυριακές και πήρα ένα κουνουπίδι και λίγες πατάτες
και επέστρεψα σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο
τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Νύχτωσε σήμερα από νωρίς το απόγευμα πριν τις έξη, γιατί βάλαμε μία ώρα πίσω. Τώρα νωρίς
νυχτώνει και νωρίς ξημερώνει. Η μέρα συνεχώς μικραίνει, πάμε για χειμώνα. Ήπια λίγες γουλιές
καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Πολύ όμορφη η σημερινή βραδιά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα. Σε λίγο θα βγω
για την βραδινή μου βόλτα μέχρι πλατεία μια που είναι πολύ όμορφη η βραδιά. Εννιά η ώρα
και βγήκα να πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη η βραδιά κλασική Φθινοπωρινή.
Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο παρ όλο που είναι ακόμη νωρίς. Στην πλατεία αρκετός
κόσμος κάνει την βόλτα του και κάθεται στα καφέ και την πλατεία για καφέ και για ποτό με την
παρέα. Έχει αρκετή δροσιά όσο βραδιάζει. Χρειάζεται προσοχή και καλό ντύσιμο για αποφυγή
κρυολογήματος. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο μετά τις δέκα επέστρεψα
σπίτι να δω την αθλητική Κυριακή που μόλις έχει αρχίσει στην Δημόσια Τηλεόραση. Παρέα με
τον καφέ μου παρακολούθησα τα αθλητικά μέχρι λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα στο Ίντερνετ και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η Κυριακάτικη μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment