Thursday, October 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με όμορφη δροσιά Φθινοπωρινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη, με μπονάτσα του Φθινόπωρου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα
και πίνω τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα
ακτινίδιο για πρωινό και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο όπως κάθε
πρωινό. Τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο, τρυφερό, και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού
από νωρίς γιατί σήμερα έχω μαγείρεμα. Το μενού έχει χοιρινό με πατάτες, λίγη σέλινο ρίζα, φρέσκες ντομάτες, μυρωδικά από τις γλάστρες μου, ένα κρεμμύδι, πιπεριές πράσινες και κόκκινες ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και λίγο μαϊντανό από την γλάστρα μου. Πότισα όλες τις γλάστρες στα
μπαλκόνια. Σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και την κρεβατοκάμαρά μου και ετοίμασα
ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα. Δέκα η ώρα και αρχή με το σοτάρισμα του κρεμμυδιού και των
πιπεριών. Μετά ακολούθησαν όλα τ άλλα σιγά σιγά σε μέτρια φωτιά, σιγανό μαγείρεμα. Το
φαγητό θα είναι έτοιμο γύρω στις δώδεκα η ώρα. Στα ενδιάμεσα του μαγειρέματος έριχνα και
καμιά ματιά στο ίντερνετ. Διάβαζα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δώδεκα τέλειωσε το μαγείρεμα, τουλάχιστον
για το επόμενο τριήμερο. Τακτοποίησα την κουζίνα και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι πλατεία μια
βόλτα και να πάρω και ψωμί από του Βενέτη για το μεσημεριανό φαγητό. Τετάρτη σήμερα και
έχουμε λαϊκή αγορά, μπορεί να περάσω μια βόλτα να ρίξω μια ματιά. Βγήκα και σιγά σιγά από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα προς πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία, λόγω λαϊκής αγοράς.
Στην πλατεία αρκετός κόσμος, για βόλτα, κάθισμα στην πλατεία και για καφέ σε κάποιο από τα
πολλά καφέ που είναι γύρω από την πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα
από τον Βενέτη και πήρα λίγο ψωμί και έφυγα για το σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από την Λαϊκή αγορά, έριξα μια ματιά, πήρα λίγες ντομάτες και σιγά σιγά
επέστρεψα σπίτι. Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες και σέλινο ρίζα, σαλάτα κουνουπίδι με
λίγη φέτα τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά, τους
έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και με την κούπα, με τον καφέ κάθισα στο κομπιούτερ, άνοιξα το Ίντερνετ και έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα το απόγευμα μου στο σπίτι μέχρι λίγο
μετά τις οκτώ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και έτοιμος για να βγω, να πάω μέχρι τους δικούς
μου για να δω. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα, ήπια ένα καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό, τους
έδωσα και αρκετό από το σημερινό φαγητό που μαγείρεψα, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο
μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή, στο σπίτι. Έκανα και μια μικρή βόλτα
στους δρόμους τις γειτονιάς μια που ήταν όμορφη η βραδιά. Επιστροφή σπίτι,έφτιαξα ένα καφέ
δροσερό, Jacombs, κάθισα και είδα λίγο τηλεόραση για ενημέρωση και δέκα η ώρα άνοιξα το
κομπιούτερ και κάθισα για διάβασμα, επικαιρότητας, μηνυμάτων και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου και μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες για το Mp3 μου. Όμορφη
η σημερινή βραδιά, χωρίς κρύο, με καθαρό ουρανό και μπονάτσα. Έτσι πέρασα την σημερινή
μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment