Monday, October 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα......καλή Κυριακή Φθινοπωρινή, ηλιόλουστη με μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη με λιακάδα Φθινοπωρινή στην Αττική Γη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, γιατί ξημερώνει αργά το πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Όλα πάντως πάνε
μια χαρά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο
όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό στην κάθε μια, Φθινοπώριασε πια και δεν
χρειάζεται πολύ νερό. Σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα.
Δέκα η ώρα και λιακάδα Φθινοπωρινή, μοναδική. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Μισή ώρα μετά τις δέκα πήγα για
ένα ξύρισμα πρωινό, μόλις ξυρίστηκα, έλουσα λίγο το κεφάλι μου, ξέπλυνα το πρόσωπό μου
και έτοιμος για βόλτα πρωινή μετά τις δώδεκα. Παρέα με τον καφέ και το κελάηδημα των καναρινιών, διάβασα στο Ίντερνετ την Κυριακάτικη επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο. Πριν βγω
για την πρωινή μου βόλτα τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Όμορφη η σημερινή
Κυριακή, Φθινοπωρινή πραγματική. Λίγο μετά της δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα μέχρι πλατεία για την βόλτα μου την Κυριακάτικη. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Πολύς κόσμος στην πλατεία για βόλτα και για καφέ.
Όλα γεμάτα, μια που είναι πολύ όμορφη η μέρα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα πλατεία και λίγο
μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο
με μανιτάρια, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα στα καναρίνια μια ματιά και με τον καφέ μου παρέα μπήκα
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα και νύχτωσε κανονικά. Συνεχίζω το διάβασμα,
το γράψιμο και την ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να
βγω για βόλτα κοντινή, εδώ γύρω στη γειτονιά και να περάσω για λίγο να δω τους δικούς μου.
Βγήκα πήγα μέχρι τους δικούς μου, κάθισα, ήπια ένα χυμό, είπαμε τα καθημερινά και τα αθλητικά
και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι για να δω τα αθλητικά γύρω στις δέκα.
Επιστροφή σπίτι από την βόλτα την βραδινή, έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacombs και κάθισα για
να δω τα αθλητικά στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις έντεκα, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment