Friday, October 25, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με λιακάδα Φθινοπωρινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη παρέα με την Φθινοπωρινή λιακάδα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά τις επτά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ντύθηκα για να πάω να μου πάρουν αίμα για γενικές εξετάσεις
αίματος πριν πιω τον πρωινό καφέ. Βγήκα και με το Τραμ πήγα στο εξεταστικό κέντρο του
Φαλήρου, Euromedika, μου πήραν αίμα και λίγο μετά τις οκτώ επέστρεψα σπίτι, έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Καθαρισμός
κλουβιών, αλλαγή πόσιμου νερού, τοποθέτηση σπόρους για φαγητό και λίγο μπρόκολο. Πότισα
με λίγο νερό τις γλάστρες, δεν χρειάζονται πολύ πότισμα όσο φθινοπωριάζει και συνέχισα το
πρωινό με το συμμάζεμα του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου
για πρωινό και τακτοποίησα την κουζίνα. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο από νωρίς το
πρωινό. Παρέα με τον καφέ άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα την πολιτική, κοινωνική και αθλητική. Διάβασα τα μηνύματα και μετά τις δέκα
και μισή άρχισα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η μέρα.
Λιακάδα, σχεδόν καλοκαιρινή, με μπονάτσα και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Λίγο μετά τις 12
έτοιμος για να βγω την πρωινή μου βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου που περνά το Τραμ. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος
από και προς πλατεία. Είναι πολύ όμορφη η μέρα, σχεδόν καλοκαιρινή και όσοι μπορούν πάνε την
βόλτα τους στη λιακάδα. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο και στην Ομήρου με λίγο κόσμο, όπως και τα
μαγαζιά τα εμπορικά. Στην πλατεία κόσμος αρκετός, κάθεται, πλατεία, κάνει την βόλτα του και
πίνει τον καφέ του με την παρέα του. Πολύ όμορφη η πλατεία, καθαρή και τακτοποιημένη. Έκανα
την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου και πήρα λίγο
ανθότυρο για να έχω να τρώω μαζί με το φαγητό. Σχεδόν δυο η ώρα και επιστροφή στο σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάδα καταπληκτική, σαλάτα κουνουπίδι με
λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
έριξα στα καναρίνια μια ματιά, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Τα καναρίνια
κελαηδάνε και τα δυο. Πολύ όμορφο το απόγευμα με ήλιο, μπονάτσα και αρκετά ζεστό. Ήπια δυο
γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα,
και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς την δύση, σε λίγο θα
αρχίσει να νυχτώνει. Η ώρα είναι λίγο πριν τις επτά. Στις επτά και μισή θα πάω να πάρω τα
αποτελέσματα των αιματολογικών εξετάσεων. Πιστεύω να είναι καλά. Θα πάω με το Τραμ και θα επιστρέψω σπίτι γιατί έχω να δω ποδόσφαιρο ΠΑΟΚ – Μακάμπι Χάιφα στις οκτώ. Πήρα τα
αποτελέσματα των εξετάσεων και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα. Οκτώ η ώρα και είμαι
στο σπίτι, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έριξα μια ματιά στις εξετάσεις και πράγματι είναι καλές.
Αυτό είναι και το ζητούμενο. Έφτιαξα ένα καφέ Jacombs και κάθισα να δω το παιχνίδι. Στο ημίχρονο έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Λίγο πριν τις δέκα τέλειωσε το παιχνίδι. Αποτέλεσμα ΠΑΟΚ – Μακάμπι 3-2.
Μπράβο στον ΠΑΟΚ που έχανε 2-0. καλή συνέχεια. Δέκα η ώρα και άρχισε το παιχνίδι μπάσκετ
Γαλατάσαραϊ – Ολυμπιακός. Έντεκα και μισή και τέλος του παιχνιδιού για το Europa League.
Γαλατάσαραϊ – Ολυμπιακός 67-78. Ο Ολυμπιακός έκανε το 2 στα 2 στον όμιλό του σαν πραγματικός πρωταθλητής. Μπράβο στον Ολυμπιακό καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά, μια χαρά, όλα πήγαν καλά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Οκτώβρη. Πάντως η καλοκαιρία συνεχίζεται......

No comments:

Post a Comment