Friday, January 11, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο......Νέα Σμύρνη

 Το γραφείο μου στο σπίτι στη Νέα Σμύρνη
 Εδώ γράφω, διαβάζω ακούω μουσική και δημιουργώ
 Εδώ είναι από τις πιο όμορφες γωνιές του σπιτιού
 Τα καναρίνια μου η πιο όμορφη συντροφιά

 Ο βασιλικός μου.....
 Ο δρόμος που μένω....
 Ζούνε από τα σκουπίδια.....
 Στη γωνιά του δρόμου που μένω. Αυτό γίνεται καθημερινά
Το μανάβικο της γειτονιά μου ....
 Η στάση του Τραμ.....Αγία Παρασκευή  Νέα Σμύρνη
 Το μανάβικο της γωνίας.....
 Η στάση του Τραμ... Αγία Παρασκευή, επί της Λ. Βενιζέλου
 Το Φαρμακείο, ένα από τα πολλά που υπάρχουν στον μεγάλο
δρόμο την Ελευθερίου Βενιζέλου.
 
Η Ελευθερίου Βενιζέλου δεξιά και αριστερά....
Είναι πολύ όμορφα εδώ που μένω και κυρίως ήσυχα.
Στη Νέα Σμύρνη ήταν και είναι το πατρικό μου σπίτι. Εδώ μεγάλωσα
έζησα τα περισσότερα μου χρόνια και ζω.
Το φωτογραφικό οδοιπορικό από τη Νέα Σμύρνη Συνεχίζεται ......

No comments:

Post a Comment