Thursday, January 10, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Τετάρτης με παγωνιά.
Καλή Ανατολή και ας κάνει κρύο πολύ τώρα το πρωί !
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ, έχει κρύο αρκετό και έξω και μέσα
στο σπίτι. Χρειάζεται προσοχή πολύ και ντύσιμο καλό. Έπλυνα τα δόντια μου έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα
καναρίνια για όλη την μέρα, σήμερα τα έχω μέσα γιατί κάνει κρύο και συμμάζεψα
το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Σήμερα έχει κρύο αρκετό και κυρίως παγωνιά. Αργότερα
θα βγω έξω για ψώνια και ορισμένες δουλειές. Τέλειωσα με τις δουλειές του σπιτιού
ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, έγραψα για τη σελίδα μου τα καθημερινά και ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο μετά τις έντεκα ντύθηκα καλά και βγήκα για
λίγα ψώνια για το σπίτι και για το αυριανό φαγητό που θα μαγειρέψω. Φασολάδα θα
μαγειρέψω αύριο. Όμορφη λιακάδα έχει σήμερα ο Αττικός ουρανός και είναι καθαρός.
Μόνο που έχει κρύο αρκετό και θέλει προσοχή αρκετή. Όσο πλησιάζει μεσημέρι όλο
και καλύτερη γίνεται η ημέρα. Σήμερα δεν έχει βόλτα για να αποφύγω κάποιο τυχόν
κρυολόγημα. Σπίτι είναι καλά και ζεστά, σε λίγο θα ανάψει και το καλοριφέρ και θα
ζεστάνει το σπίτι. Τα καναρίνια είναι μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού και τιτιβίζουν.
Επέστρεψα σπίτι και παρέα με την κούπα με τον καφέ τον πρωινό ενημερώνω τις
σελίδες μου και γράφω και ακούω τραγούδια και μουσική. Μεσημέρι και μεσημεριανά
χάπια πριν το φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό γιουβέτσι με σαλάτα, τυρί, φρέσκο ψωμί
και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα
για την μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη. Έξη η ώρα και έγερση για τα χάπια τα
απογευματινά για καλύτερη ποιότητα ζωής. Έκανα ένα καφέ στα γρήγορα, έπλυνα τα
πιάτα του μεσημεριανού φαγητού, έβαλα να μουσκέψουν τα φασόλια για την αυριανή
φασολάδα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στον καιρό. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ κάθισα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές και τη σελίδα μου
τα Καθημερινά ακούγοντας μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω τη
βραδιά γράφοντας και ακούγοντας μουσική και τραγούδια από τα μουσικά μπλογκ.
Καλά ήταν σήμερα στη ζεστασιά του σπιτιού με διάβασμα, γράψιμο και μουσική.
Πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά....Αύριο πάλι τα λέμε από το πρωί.
Καλό ξημέρωμα στην καινούργια ημέρα, ίσως είναι καλύτερα !

No comments:

Post a Comment