Monday, January 28, 2013

Καλημέρα.....Λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας


Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής
Καλή Ανατολή χειμωνιάτικη με κρύο και συννεφιά
Νωρίς και σήμερα ξύπνησα λίγο πριν τις οκτώ, έχοντας στο μυαλό μου αν έχω κάτι
να γράψω και σήμερα που να μην είναι περιττό. Ο νους και η ζωή μου χαμογελούν
μου κάνουν παρέα από νωρίς κάθε πρωί μαζί με τα δυο μου καναρίνια. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού
για όλη τη μέρα και αυτά τιτιβίζουν και κελαηδούν από νωρίς το πρωί όπως κάθε πρωί.
Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια μια που σήμερα έχει
μπονάτσα από νωρίς το πρωί. Συννεφιασμένος είναι ο Αττικός ουρανός και κάνει
κρύο αρκετό, γι αυτό θέλει προσοχή και ντύσιμο καλό, ακόμα και μέσα στο σπίτι.
Η ώρα πήγε λίγο μετά της δέκα και παρέα με την κούπα με τον καφέ διαβάζω την
επικαιρότητα την πολιτική, αθλητική και έριξα μια ματιά στον καιρό της περιοχής.
Διάβασα τα μηνύματα τα Κυριακάτικα και τώρα ενημερώνω τις σελίδες μου τις
καθημερινές γράφοντας και ακούγοντας μουσική σιγά σιγά. Ντύθηκα καλά και λίγο
μετά τις 12 βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά άρχισα τη βόλτα μου προς την πλατεία.
Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία στα πεζοδρόμια του μεγάλου δρόμου.
Τα καφέ με λίγο κόσμο στο μεγάλο δρόμο Κυριακή μεσημέρι. Ο κόσμος περνά
με εφημερίδες και περιοδικά στα χέρια να κρατά. Μαμάδες και μπαμπάδες έβγαλαν
βόλτα με τα καρότσια τα μικρά τους παιδιά. Η μέρα είναι καλή αλλά έχει κρύο
αρκετό. Τα Τραμ περνούν σχεδόν γεμάτα και εγώ συνεχίζω τη βόλτα μου σιγά σιγά.
Η πλατεία έχει αρκετό κόσμο που κάνει τη βόλτα του και τα καφέ είναι σχεδόν γεμάτα
και μέσα και έξω γι αυτούς που καπνίζουν παρ όλο που έχει κρύο αρκετό. Έκανα τη
βόλτα μου στην πλατεία έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των μαγαζιών και σιγά σιγά
από πεζοδρόμιο μεριά επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη
ήταν η βόλτα η μεσημεριανή. Μεσημεριανό φαγητό, φασολάδα με λουκάνικο, λίγη
σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεμα τα πιατικά
συγύρισμα της κουζίνας, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ξεκούραση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα
και διάβασα τα μηνύματα μου. Κρύο έχει σήμερα αρκετό και όσο βραδιάζει γίνεται
πιο αισθητό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά
του σπιτιού για να περάσουν τη βραδιά. Με περίμεναν και τα δυο. Σήμερα το βράδυ
δεν θα βγω θα κάτσω σπίτι που είναι όμορφα ήσυχα και ζεστά. Έχω να δω και τα
αθλητικά λίγο μετά τις εννιά μέχρι τα μεσάνυχτα. Έτσι θα περάσει η βραδιά.
Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο όπως κάθε βράδυ και έκατσα να γράψω, να διαβάσω
και να δω τα αθλητικά στη ΝΕΤ την Αθλητική Κυριακή. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί θα τα πούμε ξανά.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα....

No comments:

Post a Comment