Wednesday, January 9, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό χειμωνιάτικο, με χιόνι, κρύο και ήλιο κατά διαστήματα.
Καλή ανατολή.....χιονίζει από το πρωί και έχει κρύο πολύ.
Προσοχή καλό ντύσιμο για όσους βγουν σήμερα και αύριο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα όπως κάθε πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα
δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό και έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και τα
τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν τη μέρα τους. Σήμερα κάνει
αρκετό κρύο έως πολύ και θέλει προσοχή. Αν δεν χρειάζεται έξω να βγεις, πιο καλά
είναι στο σπίτι να μείνεις που είναι ζεστά και ήσυχα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
συμμάζεψα λίγο το σπίτι, το σκούπισα και με την σκούπα την ηλεκτρική για να είναι
πάντα καθαρό. Τα καναρίνια τιτιβίζουν και κελαηδάνε και τα δυο, μόνο που σίγουρα
θα κρυώνουν γιατί ο καιρός είναι χιονιάς και χιονίζει συνεχώς. Ντύθηκα καλά, έβαλα
και τον σκούφο μου για να είναι ζεστό το κεφάλι μου και βγήκα να πάω μέχρι το
φαρμακείο της γειτονιάς μου για να παραγγείλω τα φάρμακά που μου έγραψε χθες
βράδυ ο γιατρός μου. Δεν τα έχουν, θα μου τα φέρουν σε κάνα δυο μέρες. Έτσι
γίνεται πάντα με αυτά τα φάρμακα που είναι για τον καρκίνο του προστάτη. Όλα
χρειάζονται για την καλή ποιότητα της ζωής όση και αν είναι η ζωή. Στην επιστροφή
για το σπίτι πέρασα και από το φούρνο πήρα φρέσκο ψωμί, δυο γιαούρτια και μερικές
τυρόπιτες που μόλις τις είχε βγάλει. Όμορφα είναι στο σπίτι, ζεστά και ήσυχα και έξω
χιονίζει συνεχώς. Έχει κρύο και μέσα στο σπίτι όταν δεν ανάβει το καλοριφέρ. Η ώρα
πήγε 12, μόλις κτύπησε το ρολόι. Έβαλα τα καναρίνια σήμερα μέσα νωρίς γιατί έχει
κρύο πολύ έξω. Ψυχούλες είναι και αυτά και κρυώνουν όπως και εμείς. Μεσημέρι και
μεσημεριανό φαγητό παρέα με ένα τσίπουρο και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεμα τα πιάτα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση τώρα που είναι
ζεστό το σπίτι και έξω χιονίζει σιγά σιγά. Έξη η ώρα έγερση κανονική και χάπια
απογευματινά με ένα ποτήρι νερό. Έξω έχει κρύο αρκετό, δεν έχει έξοδο απόψε για
βόλτα βραδινή, έχει σπίτι, απόψε, που υπάρχει ζέστη καλή και ησυχία για διάβασμα
γράψιμο παρέα με μουσική και τραγούδια. Παρέα με την κούπα με τον πρωινό καφέ
κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματά μου. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά και παρέα με τον καφέ γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Έξω είναι
ξάστερος ο Αττικός Ουρανός και έχει κρύο πολύ. Δεν είναι για έξω, αλλά για το σπίτι,
που έχει ζέστη καλή, γιατί άναψε πριν λίγο το καλοριφέρ. Αύριο θα είναι πιο καλός
ο καιρός στην Αττική λέει το μετεωρολογικό. Απλά θέλει προσοχή και ντύσιμο καλό.
Η μέρα και η βραδιά πέρασε σήμερα στη ζεστασιά του σπιτιού, με διάβασμα, γράψιμο
άκουσμα μουσικής και τραγουδιών. Όμορφα ήταν στην ζεστασιά του σπιτιού. Τώρα
φτιάχνω μια κούπα πράσινο τσάι για το υπόλοιπο τις βραδιάς, να πιω, γράφοντας για
τη σελίδα μου τα Καθημερινά και ενημερώνοντας τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί θα τα πούμε.
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment