Thursday, January 24, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με απεργία στο Μετρό και στάσεις εργασίας
στο Τραμ και στον Ηλεκτρικό για συμπαράσταση στους συνδικαλιστές του Μετρό.
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα.....
Κάθε πρωί ξυπνάω νωρίς λίγο πριν την ανατολή της ημέρας, λίγο πριν τις οκτώ.
Πλένω τα δόντια μου, ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπό μου και φτιάχνω τον καφέ μου
για να πιω. Αυτό που σκέπτομαι μετά την πρώτη γουλιά καφέ είναι αν έχω κάτι να
γράψω που δεν είναι περιττό και αμέσως σκέπτομαι την απεργία στο Μετρό. Ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά, έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα
στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για όλη τη μέρα. Συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε
πρωινό και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα για να διαβάσω την επικαιρότητα
και τα μηνύματα μου. Η ώρα κοντεύει έντεκα και η μέρα είναι ηλιόλουστη με ελαφρύ
χειμωνιάτικο αέρα και λίγη συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Ντύθηκα και πήγα μέχρι το
φούρνο και πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Πηγαίνοντας για το φούρνο
πέρασα και τάισα τα περιστέρια που βρίσκονται έξω από την εκκλησία, με λίγο ψωμάκι
που πάντα περιμένουν από κάποιον περαστικό, όπως εγώ. Επιστροφή στο σπίτι, άφησα
το ψωμί και λίγο μετά τις 12 βγήκα να πάω βόλτα προς την πλατεία. Σήμερα είναι ημέρα
λαϊκής αγοράς, δυο λαϊκές αγορές έχει στη γειτονιά μου κάθε Τετάρτη. Αρκετός κόσμος
από πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Τα μαγαζιά όμως όλα άδεια από πελατεία
ακόμα και τα καφέ που είναι στα πεζοδρόμια του μεγάλου δρόμου. Σήμερα δεν έχει Τραμ
έχουν στάση εργασίας. Στην πλατεία κόσμος αρκετός πίνει τον καφέ του με την παρέα του
συζητώντας τα καθημερινά. Όμορφη η μέρα η σημερινή με ήλιο χειμωνιάτικο και κρύο
όχι πολύ. Έκανα τη βόλτα μου κάθισα λίγο στην πλατεία και λίγο πριν τις δυο σιγά σιγά
επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από την λαϊκή
και έριξα μια ματιά, κόσμος πολύς ψώνιζε έστω και λίγα, όπως ψώνισα και εγώ. Δυο
κουνουπίδια μικρά και ένα ματσάκι σέλινο. Μεσημεριανό φαγητό και δυο ποτήρια κρασί,
μάζεμα τα πιατικά, συγύρισμα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για
τη μεσημεριανή μου ξεκούραση μέχρι τις έξη. Έξη η ώρα, έγερση και χάπια απογευματινά.
Άρχισε να νυχτώνει σιγά σιγά και να κάνει κρύο. Παρέα με την κούπα με τον πρωινό καφέ
διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Επτά η ώρα και έβαλα μέσα τα καναρίνια να
περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού. Στη συνέχεια ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών παρέα με καφέ και μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μια βόλτα βραδινή μέχρι τους δικούς μου να τους δω.
Ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά και τα οικογενειακά, τους χαιρέτησα λίγο μετά
τις εννιά και επέστρεψα σπίτι σιγά σιγά κάνοντας και την βόλτα μου στους δρόμους τις
γειτονιάς μου. Όμορφη η βραδιά με μπονάτσα. Επιστροφή στο σπίτι, έφτιαξα μια κούπα
πράσινο τσάι, έριξα μια ματιά στην πολιτική επικαιρότητα, στα αθλητικά και στον καιρό
και τώρα κάνω ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές ακούγοντας μουσική.
Έτσι πέρασε και η σημερινή ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί λίγο
μετά την ανατολή της ημέρας. Αυτό που σκέφτομαι είναι αν θα έχω κάτι να γράψω που
να μην είναι περιττό. Στα αλήθεια με προβληματίζει αυτό.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment