Friday, January 4, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Πέμπτης της Καινούργιας Χρονιάς 2013
Καλή Ανατολή....Δημιουργική.
Όμορφη η μέρα σήμερα από το πρωί και ηλιόλουστος ο Αττικός ουρανός.
Μπονάτσα γενική, αλλά έχει κρύο αρκετό και θέλει ντύσιμο καλό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της ημέρας, πριν τις οκτώ.
Όλα καλά, αλλά κάνει κρύο και μες το σπίτι. Δεν υπάρχουν λεφτά για θέρμανση.
Το καλοριφέρ, εδώ, δουλεύει τρεις ώρες μόνο το βράδυ περίπου. Καλό χειμώνα να
έχουμε αυτό παρακαλάνε όλοι και εγώ. Τα βράδια καλά είναι μέχρι τα μεσάνυχτα.
Μετά πάω για ύπνο σκεπασμένος με το πάπλωμα μέχρι την ανατολή της μέρας.
Έκανα τον καφέ μου λίγο μετά τις οκτώ, έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας
στο απάνεμο μπαλκόνι και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα όπως κάθε πρωινό.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, συμμάζεψα το σπίτι και κατά τις δέκα η ώρα πετάχτηκα
μέχρι την μικροβιολόγο και μου πήρε αίμα για μια εξέταση αίματος- INR-.
Επιστροφή στο σπίτι για συνέχεια της μέρας που και σήμερα είναι μια όμορφη
μέρα, μπονάτσα και με ηλιοφάνεια. Μόνο που έχει κρύο και πολύ υγρασία.
Πάντως ο χειμώνας μέχρι τώρα ήτανε καλός. Παρέα με την κούπα με τον καφέ,
έκατσα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα τα γιορταστικά, ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Η ώρα πήγε δώδεκα, ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία
για δουλειές και να ψωνίσω κάτι λίγα που θέλω για το σπίτι. Αρκετός κόσμος από
πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Σήμερα είναι ανοικτά όλα τα μαγαζιά
αλλά χωρίς πελατεία μέσα. Μόνο ο Βασιλόπουλος και το Βιβλιοπωλείο στην πλατεία
είχαν κόσμο που πέρασα και ψώνισα αυτά που ήθελα και τα ψωμάδικα. Τα καφέ λίγο
κόσμο και μέσα και έξω παρ όλο που ο καιρός ήταν καλός για αυτή την εποχή. Έκανα τη
βόλτα μου και σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Σχεδόν η ώρα πήγε δυο. Μεσημεριανό φαγητό παρέα με δυο ποτήρια κρασί.
Μάζεμα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ξεκούραση μεσημεριανή μέχρι
τις έξη η ώρα. Έγερση κανονική λίγο μετά τη δύση της μέρας. Πήρα τα χάπια μου τα
απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ τον πρωινό, έκατσα και γράφω για
τη σελίδα μου τα καθημερινά ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Όμορφη φαίνεται και
η σημερινή βραδιά. Μπονάτσα αλλά με κρύο αρκετό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά για
καλή ποιότητα ζωής. Ντύθηκα καλά, έβαλα και το καπέλο μου και βγήκα για τη βόλτα
μου τη βραδινή. Πέρασα και από τους δικούς μου, τους είπα μια καλησπέρα, ήπια έναν
καφέ τα είπαμε λιγάκι και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δέκα για τη συνέχεια τις βραδιάς.
Έκανα μια κούπα με τσάι πράσινο και κάθισα να διαβάσω, να γράψω και να ακούσω
μουσική. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις έντεκα και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά πάει σιγά σιγά προς το τέλος της.
Αύριο πάλι, από νωρίς το πρωί, λίγο μετά την ανατολή της μέρας.
Καλή Ανατολή.....θα τα πούμε το πρωί !

No comments:

Post a Comment