Thursday, January 31, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης
Καλή Ανατολή της ηλιόλουστης χειμωνιάτικης Τετάρτης
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα το πρόσωπό μου και
τα δόντια μου, έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω και ήπια και τα χάπια μου τα
πρωινά. Λίγο μετά τις οκτώ έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και του
ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για όλη την ημέρα.
Όμορφη σήμερα η μέρα, αλλά έχει κρύο αρκετό, το πρωινό ξημέρωμα, ακόμα και
μέσα στο σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό.
Λίγο μετά τις δέκα έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα μου
και έγραψα λίγο ενημερώνοντας τις σελίδες μου τις καθημερινές. Τετάρτη σήμερα και
έχουμε στη γειτονιά λαϊκή αγορά, θα περάσω αργότερα μια βόλτα να δω τι γίνεται.
Δώδεκα η ώρα και βγήκα να πάω μέχρι την πλατεία και να περάσω στην επιστροφή
και από την λαϊκή. Αρκετός κόσμος σήμερα από πεζοδρόμιο μεριά από και προς την
πλατεία. Αυτό γίνεται κάθε τετάρτη που έχει λαϊκή. Έκανα τις δουλειές μου στην
πλατεία και επιστρέφοντας για το σπίτι πέρασα και από την λαϊκή αγορά. Κόσμος
αρκετός και σήμερα στην αγορά. Ψώνισα λίγα που ήθελα και επέστρεψα σιγά σιγά
στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Φασολάδα καταπληκτική, με φρέσκο ψωμί
λίγες ελιές και δυο ποτήρια κρασί το μεσημεριανό φαγητό. Μάζεψα τα πιατικά, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για τη μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα.
Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού, ήπια τα
χάπια μου τα βραδινά, ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω να δω τους δικούς μου, τι
κάνουν και να τα πούμε λιγάκι. Ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο
μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι σιγά σιγά για να συνεχίσω τη βραδιά στη ζεστασιά και
στην ησυχία του σπιτιού. Έκανα και την βόλτα μου στους δρόμους της γειτονιάς.
Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να γράψω να διαβάσω και να ακούσω
μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά η σημερινή. Αύριο πάλι τα
λέμε από νωρίς το πρωί. Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment