Tuesday, January 29, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα καλό πρωινό Δευτέρας
Καλή Ανατολή της καινούργιας βδομάδας.....
Λίγο πριν τις οκτώ ξύπνησα, έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου
έκανα τον καφέ μου για να πιω και ήπια τα χάπια νου με ένα ποτήρι νερό.
Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού για όλη την ημέρα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα
λίγο το σπίτι. Άνοιξα και τις μπαλκονόπορτες να μπει το φως και ο ήλιος της μέρας.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα την
πολιτική, κοινωνική, αθλητική και διάβασα τα μηνύματά μου. Πριν τις έντεκα
ντύθηκα και πετάχτηκα μέχρι τον γιατρό μου να μου γράψει τα φάρμακα του μήνα.
Δεν άργησα γιατί ήταν ένας πριν από μένα. Μόλις τέλειωσα πήγα στο φαρμακείο της
γειτονιάς και πήρα τα φάρμακα για όλο τον μήνα. Πόσο πλήρωσα 50 ευρώ δηλ.
600 ευρώ το χρόνο για φάρμακα. Κατά τα άλλα είμαι ασφαλισμένος. Στην επιστροφή
για το σπίτι πέρασα και από το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό.
12 η ώρα κτύπησε το ρολόι, τακτοποίησα τα φάρμακα και βγήκα όπως ήμουν ντυμένος
για να πάω τη βόλτα μου μια που είναι καλή η μέρα. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου πήγα μέχρι πλατεία σιγά σιγά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ
στα πεζοδρόμια του μεγάλου δρόμου σχεδόν άδεια, όπως και τα μαγαζιά. Δευτέρα σήμερα
και αρχή της βδομάδας. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάνει τη βόλτα του και όλα τα
καφέ έχουν κόσμο αρκετό και μέσα και έξω για αυτούς που καπνίζουν. Είναι όμορφη
η μέρα, ηλιόλουστη αλλά έχει κρύο αρκετό. Τα μαγαζιά όλα άδεια από πελατεία. Εγώ
έριξα μια ματιά στις βιτρίνες, έκανα τη βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Φασολάδα καταπληκτική με φρέσκο ψωμί, λίγες ελιές, τυρί και
δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι της έξη. Έξη η ώρα, έγερση και χάπια
απογευματινά. Όμορφη είναι η βραδιά, με λίγη συννεφιά και μπονάτσα. Μόνο που
έχει κρύο αρκετό. Παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα
διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα
χάπια βραδινά, ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω, να
πιω έναν καφέ και να τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά και τα οικογενειακά. Λίγο μετά
τις εννιά τους χαιρέτησα και σιγά σιγά γύρισα στο σπίτι κάνοντας και μια μικρή βόλτα
στους δρόμους τις γειτονιάς. Το θερμόμετρο στο φαρμακείο της γειτονιάς δείχνει
10 βαθμούς. Επιστροφή στο σπίτι. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι είδα τα αθλητικά
στο ΣΚΑΪ και κάθισα να ενημερώσω τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού να περάσουν τη βραδιά και εγώ
συνέχισα να γράφω και να διαβάζω ακούγοντας μουσική.
Πέρασε σιγά σιγά η βραδιά όμορφα και ευχάριστα χωρίς τίποτα περιττό.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς λίγο μετά την Ανατολή της μέρας.
Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment