Wednesday, January 30, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό
Καλή ανατολή στο χειμωνιάτικο πρωινό της Τρίτης
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν της οκτώ. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Έβγαλα τα καναρίνια έξω
στο φως της ημέρας και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό.
Έφαγα δυο τρία κριτσίνια παρέα με λίγο γάλα και δυο γουλιές καφέ. Τακτοποίησα
τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού και συγύρισα το σπίτι όπως κάθε
πρωινό. Λίγο μετά τις εννιά έβαλα πλυντήριο για πλύση και συνέχισα τις δουλειές
του σπιτιού. Κρύο έχει σήμερα αρκετό και συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Χρειάζεται
καλό ντύσιμο αν βγεις έξω. Μόλις τελειώσει το πλυντήριο θα βγω να πεταχτώ μέχρι
το φαρμακείο να πάρω δυο φάρμακα που μου χρωστάνε από την χθεσινή συνταγή.
Λίγο πριν τις έντεκα τέλειωσε το πλυντήριο, άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και
την έβαλα στο απάνεμο μπαλκόνι. Ντύθηκα καλά βγήκα και πήγα στο φαρμακείο και
πήρα τα φάρμακα. Στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα κάτι που ήθελα για το σπίτι
από το μανάβικο και τον φούρνο της γειτονιάς και ανέβηκα στο σπίτι. Τακτοποίησα
αυτά που ψώνισα και βγήκα για να πάω μέχρι την τράπεζα να τακτοποιήσω κάτι που
πρέπει. Πήρα το Τραμ προς παραλία και Π. Φάληρο γιατί εκεί είναι η τράπεζα που
έχω συναλλαγές, τέλειωσα στα γρήγορα την δουλεία μου, έκανα μια βόλτα στην
παραλία από πεζοδρόμιο μεριά και με το Τραμ επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό και δυο ποτήρια κρασί, μάζεμα τα πιατικά, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση.
Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ, έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ
συνεχίζω να περνάω τη βραδιά στο σπίτι παρέα με τα καναρίνια που μόλις τα έβαλα
μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν τη βραδιά. Σήμερα δεν θα βγω το
βράδυ βόλτα γιατί έχει κρύο αρκετό και δεν πρέπει να κρυολογήσω. Θέλει προσοχή
μέχρι να περάσει ο χειμώνας. Μέσα σήμερα στη ζεστασιά και την ησυχία του σπιτιού,
με διάβασμα, γράψιμο ακούγοντας τραγούδια και μουσική.
Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωί λίγο μετά την ανατολή της ημέρας.
Καλή ανατολή.....

No comments:

Post a Comment