Friday, January 18, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης δημιουργικό
Καλή Ανατολή ηλιόλουστη, με λίγα σύννεφα στον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή της ημέρας.
Οκτώ η ώρα, έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Έβγαλα έξω τα
καναρίνια και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για όλη
την ημέρα. Συμμάζεψα το σπίτι,, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει φρέσκος
αέρας και το φως της μέρας στο σπίτι. Μόνο που θέλουν προσοχή τα ρεύματα
για να αποφύγουμε κάποιο κρυολόγημα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και έφαγα
δυο τρία κριτσίνια με τυρί κασέρι. Ήπια και μια κούπα γάλα κρύο για πρωινό.
Η ημέρα συνεχίζεται στο σπίτι με τις δουλειές του σπιτιού παρέα με τα καναρίνια
που αυτή την ώρα κελαηδούν και τα δυο μαζί. Η ώρα κοντεύει δέκα και παρέα με
την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα μου.
Σήμερα έχει κρύο αρκετό και αέρα, καλά είναι στη ζεστασιά του σπιτιού. Η ώρα
μέχρι το μεσημέρι πέρασε στο σπίτι ακούγοντας και γράφοντας τραγούδια και μουσική.
Λίγο πριν τις 12 ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω μέχρι το Σκλαβενίτη που είναι
εδώ κοντά για να ψωνίσω λίγα πράγματα που θέλω για το σπίτι. Πήγα ψώνισα και
επέστρεψα στο σπίτι με τα ψώνια από του Σκλαβενίτη. Λίγος κόσμος ψώνιζε, αλλά
και λίγα είχε στο καλάθι. Έκανα και τη βόλτα μου στους ήσυχους και καθαρούς
δρόμους της γειτονιάς μου και τώρα κάθομαι παρέα με την κούπα με τον καφέ και
γράφω στη σελίδα μου τα Καθημερινά. Δυο η ώρα. Ώρα για μεσημεριανό φαγητό.
Μοσχαράκι με μανιτάρια, κουνουπίδι σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια
κρασί. Μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή μέχρι τις έξη. Λίγο πριν τις έξη ήρθε η αδελφή μου να με δει, τα είπαμε
λιγάκι, ήπιαμε δυο γουλιές καφέ, με χαιρέτησε και έφυγε για το σπίτι της. Εγώ παρέα
με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα και
τώρα λίγο μετά τις επτά γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά και σε λίγο θα
ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές μέχρι τις οκτώ. Οκτώ η ώρα και βραδινά
χάπια. Έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά του
σπιτιού μέχρι την Ανατολή της καινούργιας μέρας και έφτιαξα μια κούπα τσάι για να
πιω στη συνέχεια της βραδιάς. Σήμερα το βράδυ δεν βγήκα για βόλτα βραδινή γιατί
έχει κρύο αρκετό και πρέπει να προσέχω μην κρυολογήσω και ερεθιστεί ο λάρυγγας
μου. Δεν πρέπει, για αυτό πρέπει να προσέχω. Καλά είναι και στο σπίτι. Διάβασμα,
γράψιμο παρέα με τραγούδια και μουσική. Πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι, από νωρίς το πρωί, θα τα πούμε όπως κάθε πρωινό μετά την Ανατολή.
Καλή Ανατολή.....

No comments:

Post a Comment