Thursday, January 3, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, ηλιόλουστης με κρύο αρκετό
Καλή Ανατολή στη σημερινή μέρα......
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά ένα ποτήρι νερό και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και
του ήλιου. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για όλη μέρα, μέχρι
να έρθει η νύχτα και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Ντύθηκα καλά, γιατί
έχει κρύο και παρέα με την κούπα με τον καφέ έκατσα λίγο μετά τις δέκα για την
πρωινή ενημέρωση από την επικαιρότητα. Διάβασα τα μηνύματα όλα και απάντησα
σε όσα χρειάζονταν απάντηση και τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Καλή είναι σήμερα η μέρα, μπονάτσα κανονική, μόνο που έχει κρύο αρκετό και μέσα
στο σπίτι. Τι να κάνουμε χειμώνας είναι, θα περάσει. Υπομονή χρειάζεται, αυτό κάνω.
Χωρίς υπομονή τίποτα δεν πάει καλά στη ζωή. Πίνω γουλιά γουλιά τον καφέ, γράφω,
διαβάζω και ακούω μουσική. Η ώρα κοντεύει έντεκα και συνεχίζω την μέρα μου στο
σπίτι με υπομονή και κατανόηση για τη ζωή. Σε λίγο θα βγω για να πάω να κάνω τις
δουλειές μου τις σημερινές και να περπατήσω λιγάκι μέχρι την πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά. Πολύ λίγος κόσμος σήμερα κυκλοφορεί. Όλα τα μαγαζιά είναι κλειστά ακόμα και
ορισμένα καφέ. Μόνο τα ψωμάδικα στην πλατεία είναι ανοιχτά και τα καφέ με λίγο
κόσμο μέσα και έξω. Οι τράπεζες είναι ανοικτές αλλά και αυτές έχουν λίγο κόσμο.
Έκανα τη δουλειά μου στην τράπεζα στα γρήγορα και σιγά σιγά έκανα τη βόλτα μου
στην πλατεία. Στην επιστροφή για το σπίτι πήρα και ένα καρβέλι ψωμί για να έχω για
το μεσημεριανό φαγητό και σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι. Σήμερα είχαμε και λαϊκή αγορά,
περνώντας έριξα και μια ματιά. Επιστροφή στο σπίτι λίγο μετά τις δώδεκα. Άφησα τα
πράγματα που είχα ψωνίσει και βγήκα για να συνεχίσω τη βόλτα μου προς το Φάληρο
με το Τραμ. Πήρα το Τραμ με κατεύθυνση προς το ΣΕΦ και κατέβηκα στον Μπάτη και
έκανα τη βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι τη Μαρίνα του Φλοίσβου. Αρκετός
κόσμος στη βόλτα και στην παραλία γιατί ήταν πολύ όμορφη η μέρα. Γεμάτα τα Τραμ
περνούν προς παραλία και προς Σύνταγμα. Έκανα τη βόλτα μου όμορφα και ήσυχα και
πήρα το Τραμ για την επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Γεμάτο το Τραμ
προς Αθήνα. Επιστροφή σπίτι λίγο πριν τις δυο. Όμορφη ήταν η βόλτα στην παραλία.
Την κάνω τακτικά αυτή την βόλτα όλες τις εποχές του χρόνου. Η σημερινή ήταν η πρώτη
βόλτα της καινούργιας χρονιάς στην παραλία του Φαλήρου. Μεσημεριανό φαγητό, μάζεμα
τα πιατικά και μεσημεριανή ξεκούραση. Έριξα και μια ματιά στα καναρίνια να δω αν
είναι εν τάξει. Έγερση κανονικά λίγο πριν τις έξη. Πήρα τα χάπια μου τα απογευματινά,
ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα για διάβασμα της επικαιρότητας. Επτά η ώρα, έβαλα
μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού και άρχισα να διαβάζω τα μηνύματα με τις
ευχές από γνωστούς και φίλους. Τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά ακούγοντας
τραγούδια και μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω
μέχρι τους δικούς μου να δω τι κάνουν και να κάνω και τη βόλτα μου τη βραδινή στους
δρόμους τις γειτονιάς μου με τα στολισμένα μπαλκόνια. Ήπια τον καφέ μου τα είπαμε
λιγάκι και λίγο πριν τις δέκα τους χαιρέτησα και επιστροφή στο σπίτι για να συνεχίσω
την βραδιά μου. Επιστροφή στο σπίτι σιγά σιγά για απόλαυση της όμορφης βραδιάς,
έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα και γράφω για τη σελίδα τα Καθημερινά.
Πέρασε και σήμερα η μέρα, όμορφα, ήσυχα και ήρεμα. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή.....θα τα πούμε πάλι λίγο μετά την Ανατολή της μέρας !!!!!!

No comments:

Post a Comment