Saturday, January 26, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό χειμωνιάτικο βροχερό με κρύο αρκετό
Καλή Ανατολή της χειμωνιάτικης Παρασκευής.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ, λίγο μετά την Ανατολή της μέρας.
Κρύο αρκετό από το πρωί, με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό. Χειμώνας είναι
και θα περάσει, μόνο προσοχή χρειάζεται για κρυολόγημα και γρίπη.
Καλά ξύπνησα, έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα
τον καφέ μου για να πιω. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της ημέρας και τα
τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για όλη μέρα. Ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό και συμμάζεψα λιγάκι το σπίτι. Η ώρα πήγε σχεδόν
δέκα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και σκέφτομαι αν έχω κάτι να γράψω που να μην είναι
περιττό. Σ αυτή τη χώρα σχεδόν όλοι σκέφτονται και γράφουν περιττά. Απλά χαμογελώ
που σκέφτομαι να βρω να γράψω κάτι μη περιττό. Ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω να
ψωνίσω αυτά που χρειάζονται για το αυριανό μαγείρεμα και για το τριήμερο. Επιστροφή
στο σπίτι, διάβασμα την επικαιρότητα, πολιτική, αθλητικά, μετεωρολογικό και τα
μηνύματά μου. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις 12 και χάλασε η μέρα και ο καιρός. Άρχισε
το κρύο και ετοιμάζεται να βρέξει στη γειτονιά που μένω στη Νέα Σμύρνη. Δεν θα βγω
για βόλτα μεσημεριανή θα κάτσω μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ διαβάζω τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές
ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Δύο η ώρα και μεσημεριανό φαγητό παρέα με δυο
ποτήρια κρασί. Μάζεμα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη. Έγερση λίγο πριν τις έξη και χάπια
απογευματινά. Κάνει κρύο αρκετό και ετοιμάζεται να βρέξει. Σήμερα δεν θα βγω γιατί
έχει κρύο αρκετό. Καλύτερα να καθίσω σπίτι για διάβασμα γράψιμο και άκουσμα μουσικής
παρέα με μια κούπα τσάι πράσινο. Καλύτερα στο σπίτι γιατί δεν πρέπει να κρυώσω.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού
για να περάσουν τη βραδιά. Αύριο το πρωί πάλι έξω στο φως της καινούργιας ημέρας.
Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Ο νους και η ζωή συνέχεια δραπετεύουν.
Γυρεύουν να βρουν κάτι που να μην είναι περιττό για να γράψω και εγώ περιμένω
ακούγοντας και γράφοντας τραγούδια και μουσική και έτσι περνά σιγά σιγά η βραδιά.
Η βραδιά πέρασε και ο Παναθηναϊκός έχασε από τη Ρεάλ με 58-54....Κρίμα
Αύριο πάλι....θα τα πούμε από νωρίς το πρωί
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment