Tuesday, January 1, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....




Καλημέρα....Καλό πρωινό Δευτέρας, της τελευταίας Δευτέρας και μέρας
της Χρονιάς που φεύγει.
Καλή Ανατολή στην τελευταία ημέρα της Χρονιάς που φεύγει......
Βροχερή και σήμερα η μέρα. Βρέχει από το πρωί σιγά σιγά, όλοι κυκλοφορούν
κρατώντας στο χέρι ομπρέλα και περπατούν βιαστικά. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα.
Έπλυνα τα δόντια μου. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Οκτώ η ώρα και ακόμα είναι σκοτεινά λόγω της συννεφιάς στον Αττικό
ουρανό και κάνει και κρύο αρκετό. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, έβγαλα τα καναρίνια
έξω στο φως της ημέρας που έρχεται σιγά σιγά και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα
στο απάνεμο μπαλκόνι για να μην κρυώνουν πολύ. Συμμάζεψα το σπίτι για να μπει
η καινούργια χρονιά και ντύθηκα για να βγω να πάω να πω τα Χρόνια πολλά για την
καινούργια χρονιά. Η ώρα είναι λίγο μετά τις εννιά και βρέχει απαλά σιγά σιγά.
Πέρασα από τον φούρνο της γειτονιάς και πήρα ψωμί για δυο μέρες να έχω μαζί
με το φαγητό, είπα τα Χρόνια πολλά και πήγα μέχρι τους δικούς μου να τους πω
Καλή Χρονιά και να πιω μαζί τους έναν καφέ. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα
από τον γιατρό μου και του ευχήθηκα καλή χρονιά και περνώντας από το βιβλιοπωλείο
πήρα ένα Κρατικό Λαχείο, έτσι για την καλή Χρονιά. Βροχερός ο καιρός και κάπου
κάπου ρίχνει και ψιχάλα σιγά σιγά. Στο σπίτι όλα τακτοποιημένα να υποδεχθούν την
καινούργια χρονιά. Η ώρα πέρασε τις 12 και παρέα με την κούπα του καφέ κάθισα
και διαβάζω τα μηνύματα που είναι όλα γιορταστικά. Έστειλα και εγώ τις ευχές μου
στους δικούς μου, τους φίλους και τους γνωστούς και τώρα γράφω λίγα λόγια στη
σελίδα μου τα Καθημερινά. Το βράδυ λίγο μετά τις 10 θα πάω στους δικούς μου, εκεί
θα υποδεχθώ την καινούργια χρονιά. Ντύθηκα καλά και σιγά σιγά πήγα στους δικούς
μου που με περίμεναν για την υποδοχή της καινούργιας χρονιάς. Λίγο μετά τις δέκα
ήπιαμε δυο ποτηράκια κρασί με μεζέ τα είπαμε λιγάκι και περιμέναμε την αλλαγή της
χρονιάς που φεύγει. Μεσάνυχτα και αλλαγή της χρονιάς, με ευχές για ένα καλύτερο
αύριο με περισσότερη ανθρωπιά. Κόψαμε και την πίτα και το φλουρί έπεσε στην ανιψιά
μου την Μαργαρίτα. Έφαγα λίγη πίτα που ήταν πολύ όμορφη, πήρα και το κομμάτι μου,
τους χαιρέτησα και ευχήθηκα καλή χρονιά σε όλους και σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι από
τους ήσυχους, φωτισμένους δρόμους με τα στολισμένα μπαλκόνια. Η πρώτη βραδιά της
καινούργιας χρονιάς 2013 είναι πολύ όμορφη, ήσυχη, με ελαφριά συννεφιά στον Αττικό
ουρανό. Μπονάτσα, ησυχία και ομορφιά στην αρχή της καινούργιας χρονιάς. Κανείς δεν
κυκλοφορεί αυτή την ώρα, μισή ώρα μετά την αλλαγή της χρονιάς που φεύγει.
Επέστρεψα στο σπίτι κάνοντας ποδαρικό εγώ, ο ίδιος, γιατί μένω μόνος. Άνοιξα για να
μπει ο καινούργιος χρόνος, άναψα τα φώτα, άνοιξα τις βρύσες να τρέξει λίγο νερό και
υποδέχτηκα την καινούργια χρονιά με χαμόγελο και κατανόηση.
Καλή Χρονιά......σε όλο τον κόσμο με ανθρωπιά
Όμορφη και Χαρούμενη Πρωτοχρονιά !!!!!
Καλή Ανατολή στην πρώτη ημέρα της καινούργιας χρονιάς
Η χρονιά που έφυγε ανήκει πλέον στην ιστορία.....

No comments:

Post a Comment