Sunday, January 20, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Σαββάτου με ηλιόλουστο τον Αττικό ουρανό
Καλή Ανατολή.....
Νωρίς το πρωί ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν την ανατολή της ημέρας.
Πριν το φως της μέρας και του ήλιου μπει στο σπίτι. Έπλυνα τα δόντια μου
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιώ.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της ημέρας
και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού γιατί φυσάει και έχει
κρύο αρκετό. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και σκούπισα γενικώς με την σκούπα την
ηλεκτρική για να είναι όλα καθαρά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια μια κούπα γάλα
και δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Λίγο μετά τις δέκα
βγήκα και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο και πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό
και το Σαββατοκύριακο. Επιστροφή στο σπίτι και παρέα με την κούπα με τον καφέ
κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Λίγο μετά τις έντεκα κάνω
ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα
Καθημερινά. 12 η ώρα κτύπησε το ρολόι ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μια βόλτα
μέχρι την πλατεία να περπατήσω λιγάκι που είναι καλός ο καιρός αλλά έχει κρύο
αρκετό και θέλει προσοχή, καλό ντύσιμο. Το Τραμ λειτουργεί σήμερα δεν έχει απεργία
και περνά τακτικά και σταματά σε κάθε στάση. Μόνο το Μετρό συνεχίζει την απεργία.
Λίγος κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά Σαββάτο μεσημέρι. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο
είναι όλα σχεδόν άδεια. Λίγος κόσμος και στην πλατεία. Και όλοι κάθονται μέσα γιατί
έξω κάνει κρύο. Μόνο τα ψωμάδικα έχουν κόσμο αρκετό και ο Βασιλόπουλος. Έκανα
την βόλτα μου και σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά επιστροφή στο σπίτι. Μεσημεριανό
φαγητό μάζεμα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για την μεσημεριανή
ξεκούραση μέχρι λίγο πριν τις πέντε. Πέντε η ώρα και έγερση κανονική. Παρέα με την
κούπα με τον πρωινό καφέ κάθισα για να δω στο MEGA την εκπομπή Όλα για την Υγεία
που μου είχαν πάρει συνέντευξη για την λογοθεραπεία που κάνω και αν άρχισα να μιλάω.
Λίγο πριν τις έξη τέλειωσε η εκπομπή. Χάπια απογευματινά, έβαλα τα καναρίνια μέσα
γιατί έχει κρύο αρκετό και άρχισε να νυχτώνει, για να περάσουν τη βραδιά τους στη
ζεστασιά του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω να δω τους δικούς
μου, να πιω ένα καφέ και να πούμε τα σημερινά. Κάνε κρύο αρκετό όσο βραδιάζει.
Όλα καλά, τα είπαμε όλα τα σημερινά, τα οικογενειακά, ήπια και ένα καφέ και λίγο
μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σιγά σιγά στο σπίτι από τους άδειους
σχεδόν από κίνηση δρόμους της γειτονιάς μου. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και
κάθισα για την βραδινή ενημέρωση από την επικαιρότητα και τα αθλητικά, διάβασμα
τα μηνύματά μου και τώρα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Η βραδιά καλά περνά στη ζεστασιά του σπιτιού, με διάβασμα, γράψιμο και άκουσμα,
απαλά, μουσικής και τραγουδιών. Όμορφα πέρασε και η σημερινή βραδιά.....
Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί, λίγο μετά την ανατολή.
Καλή Ανατολή στην αυριανή Κυριακή !

No comments:

Post a Comment