Tuesday, January 8, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας
Καλή Ανατολή της ημέρας, της πρώτης Δευτέρας της καινούργιας Χρονιάς.
Καλή η μέρα φαίνεται από το πρωί, μόνο που κάνει κρύο πολύ.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Λίγο μετά τις οκτώ
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και
του ήλιου. Τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού
για όλη την ημέρα. Πάντως σήμερα μπορεί να έχει λιακάδα, αλλά έχει και κρύο
αρκετό και χρειάζεται προσοχή μεγάλη για κρυολογήματα. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Άνοιξα και τις μπαλκονόπορτες να μπει στο σπίτι
φρέσκος αέρας της μέρας με προσοχή μην κρυώσω. Δέκα η ώρα και έκανα ένα
ξύρισμα πρωινό για όλη τη βδομάδα. Παρέα με την κούπα με τον καφέ έκατσα για
ενημέρωση από την επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και τώρα γράφω για την
σελίδα μου τα Καθημερινά. Η ώρα κοντεύει έντεκα και όλα πάνε καλά στη ζεστασιά
και στην ησυχία του σπιτιού. Σε λίγο θα ντυθώ καλά και θα βγω για να κάνω τα
ψώνια του σπιτιού για την καινούργια βδομάδα. Λίγο μετά της 12 πετάχτηκα και
ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν για να περάσω μια δυο μέρες που θα έχει πολύ κρύο.
Επέστρεψα στα γρήγορα στη ζεστασιά του σπιτιού και παρέα με την κούπα με τον
υπόλοιπο πρωινό καφέ κάθισα και γράφω στις σελίδες μου τις καθημερινές και στη
σελίδα μου τα Καθημερινά. Λίγο πριν τις δυο η ώρα, μεσημεριανό φαγητό, γιουβέτσι
με φρέσκο ψωμί, σαλάτα κουνουπίδι, τυρί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Λίγο μετά τις
πέντε έγερση κανονική, έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά και ετοιμάστηκα για να πάω στο γιατρό μου τον ουρολόγο που βρίσκεται
στη Νέα Ιωνία. Έβαλα μέσα τα καναρίνια πριν φύγω για το γιατρό γιατί έξω έχει κρύο
αρκετό, ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάρω το Τραμ που περνάει έξη η ώρα για
Σύνταγμα. Έξη η ώρα πήρα το Τραμ, κατέβηκα Νέο Κόσμο, μπήκα στο Μετρό μέχρι
τον σταθμό της Αττικής, κατέβηκα, πήρα το Τραίνο και έφτασα Νέα Ιωνία μια χαρά
χωρίς να κρυώσω καθόλου. Στη συνέχεια πήγα στο γιατρό από πεζοδρόμιο μεριά
τέλειωσα την επίσκεψη και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι με τον ίδιο τρόπο
από την ίδια διαδρομή. Τραίνο, Μετρό και Τραμ. Όλα πήγαν μια χαρά και θα πάνε
ακόμα καλύτερα μου είπε και ο γιατρός μου. Τον Απρίλη πάλι θα με δει, προληπτικά.
Η πρόληψη προσφέρει καλή ποιότητα ζωής. Πέρασε σήμερα η μέρα καλά, χωρίς
προβλήματα. Αύριο πάλι....ξημερώνει μια καινούργια ημέρα με αρκετό κρύο και
χιόνια, μπορεί ! Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα. Θα τα πούμε πάλι το πρωί.

No comments:

Post a Comment