Sunday, January 6, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Σαββάτου
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα....
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις οκτώ, μόλις ανέτειλε ο ήλιος και η μέρα.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό και έβγαλα τα καναρίνια
έξω στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα στο
απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού μέχρι να έρθει το βράδυ και το κρύο. Σήμερα έχω και
μαγείρεμα φαγητού για τις επόμενες τρεις – τέσσερις ημέρες. Συμμάζεψα το σπίτι και
έκανα προετοιμασία για το φαγητό. Σήμερα θα μαγειρέψω γιουβέτσι με μοσχάρι και
κριθαράκι στην κατσαρόλα που μ αρέσει. Έχω και παρμεζάνα τριμμένη έτοιμη. Όλο
το πρωινό του Σαββάτου σήμερα ήταν αφιερωμένο στο μαγείρεμα. Τέλειωσα λίγο πριν
τις 12. Έπλυνα όλα αυτά που χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα, συμμάζεψα την κουζίνα
ντύθηκα καλά και βγήκα για τη βόλτα μου την μεσημεριανή του Σαββάτου. Πέταξα τα
σκουπίδια και σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά περπάτησα μέχρι την πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς την πλατεία για βόλτα και για ψώνια. Γεμάτα τα καφέ μέσα και
έξω για αυτούς που καπνίζουν, γεμάτη και η πλατεία γιατί η μέρα είναι πολύ όμορφη
για εποχή χειμώνα. Βασιλόπουλος και ψωμάδικα γεμάτα, για τα ψώνια της τελευταίας
στιγμής για το σπίτι. Έτσι συμβαίνει κάθε Σάββατο. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα
και κάτι λίγα που χρειάζομαι για το Σαββατοκύριακο και επιστροφή σιγά σιγά από
πεζοδρόμιο μεριά για το σπίτι, για το μεσημεριανό φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό
πολύ όμορφο και νόστιμο, παρέα με κουνουπίδι για σαλάτα και δυο ποτήρια κρασί.
Μάζεμα τα πιατικά, έριξα και μια ματιά στα καναρίνια και ξεκούραση μεσημεριανή που
είναι η καλύτερη μου, αυτή την ώρα, την κάθε ημέρα. Έξη η ώρα και έγερση κανονική.
Χάπια απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ άρχισα να περνώ τις ώρες
μου τις βραδινές. Επτά η ώρα, έβαλα μέσα τα καναρίνια, στη ζεστασιά του σπιτιού για
να περάσουν τη βραδιά μέχρι το ξημέρωμα τις μέρας και εγώ έκατσα και διαβάζω την
επικαιρότητα και τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έκανα μια κούπα
τσάι πράσινο και άρχισα ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές και γράψιμο για
τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Έτσι περνά το σημερινό Σαββατόβραδο στην ησυχία και
στη ζεστασιά του σπιτιού. Έξω καλή είναι η βραδιά αλλά έχει κρύο αρκετό, γι αυτό
καλλίτερα μέσα για να μην κρυολογήσω και δεν κάνει. Πρέπει να προσέχω μέχρι να
περάσει ο χειμώνας. Σήμερα το βράδυ μέσα. Σαββατόβραδο στη ζεστασιά και στην
ησυχία του σπιτιού με διάβασμα, γράψιμο ακούγοντας τραγούδια και μουσική.
Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και βραδιά....ένα όμορφο και ήσυχο Σάββατο.
Αύριο πάλι....Κυριακή η μέρα που ξημερώνει. Θα τα πούμε και πάλι το πρωί.
Καλή ανατολή.....

No comments:

Post a Comment