Monday, January 7, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλή Κυριακή Χειμωνιάτικη
Καλή Ανατολή στην Χειμωνιάτικη Αττική Γη......
Πρωινό Κυριακής και ξύπνησα νωρίς, όπως κάθε πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Σήμερα έχει κρύο αρκετό, πιο πολύ από τις άλλες ημέρες. Χρειάζεται καλό ντύσιμο
και μέσα στο σπίτι και κυρίως άμα βγούμε έξω για δουλειές και ψώνια. Πάντως για
βόλτα δεν επιτρέπει ο καιρός ο σημερινός. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό
νου, έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά.
Λίγο μετά τις οκτώ έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα
στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για όλη την μέρα. Έχει κρύο σήμερα έξω και
ασφαλώς κρυώνουν και αυτά. Ψυχούλες είναι και αυτά, σαν και μας. Συμμάζεψα
λίγο το σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα και διαβάζω την Κυριακάτικη
επικαιρότητα. Η ώρα πήγε δέκα και κάνει κρύο και μέσα στο σπίτι. Ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές, διάβασα όλα τα μηνύματα και τώρα γράφω για την
σελίδα μου τα καθημερινά ακούγοντας τραγούδια και μουσική σιγά σιγά. Δώδεκα
κτύπησε το ρολόι και ακούω γράφοντας τραγούδια και μουσική από τα μουσικά μπλοκ.
Σήμερα δεν έχει έξοδο, γιατί έχει κρύο αρκετό και δεν κάνει να βγαίνω έξω με τόσο
κρύο γιατί δεν πρέπει να κρυολογήσω. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να διατηρώ
την υγεία μου καλή. Μεσημέρι, πλησιάζει δυο η ώρα. Ώρα για μεσημεριανό φαγητό.
Γιουβέτσι με κριθαράκι μοναδικό, με τριμμένη παρμεζάνα, παρέα με σαλάτα, τυρί
φέτα, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Καλά έφαγα και σήμερα στην ησυχία και
στη ζεστασιά του σπιτιού. Μόλις πριν λίγο άναψε και το καλοριφέρ γιατί σήμερα
έχει κρύο πολύ. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, γιατί πάντα στην
κουζίνα τρώω, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανό ύπνο και
ξεκούραση. Λίγο πριν τις έξη έγερση κανονική και χάπια απογευματινά. Έβαλα τα
καναρίνια μέσα, σήμερα, πιο νωρίς γιατί έξω έχει κρύο πολύ. Σήμερα δεν έχει έξοδο
βραδινή, σήμερα έχει σπίτι που είναι ζεστά και ήσυχα. Διάβασμα, γράψιμο και πιο
βράδυ τα αθλητικά μέχρι μετά τα μεσάνυχτα. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και
έκατσα για να διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Έγραψα και στη σελίδα
μου τα Καθημερινά και στις δέκα πήγα για τα αθλητικά. Έτσι πέρασε η σημερινή
βραδιά στο σπίτι ήσυχα και δημιουργικά. Ενημέρωσα λίγες από τις σελίδες μου και
σε λίγο κλείνει και η σημερινή ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, αρχίζει η πρώτη
βδομάδα της καινούργιας χρονιάς με κρύο αρκετό. Σε λίγο αλλάζει η μέρα.
Καλή ανατολή στην πρώτη Δευτέρα της καινούργιας χρονιάς.

No comments:

Post a Comment