Saturday, January 19, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....




Καλημέρα.....καλό πρωινό με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό
Καλή Ανατολή Παρασκευής.....
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο πριν τις οκτώ, με συννεφιασμένο τον
Αττικό ουρανό και σύννεφα βροχής. Φυσάει και έχει κρύο αρκετό. Έπλυνα τα
δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Έβγαλα
έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι
του σπιτιού για όλη την ημέρα. Αλλά σήμερα φυσάει και εκεί για αυτό προτίμησα
να να βάλω μέσα μπροστά στη μεγάλη τζαμόπορτα για να έχουν το φως της ημέρας
και να μην κρυώνουν. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, συγύρισα το σπίτι και ετοιμάζω
ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα του φαγητού. Γαλέο φέτες, με κρεμμύδι,
ντομάτα, λίγη μουστάρδα, λίγη θρυμματισμένη φέτα, ρίγανη, μαϊντανό και λίγο λάδι.
Εγώ βάζω και λίγες πατάτες, κομμένες σε φέτες για να γίνει πιο φαγητό. Προσθέτω
και λίγο νεράκι και ξεκινά το μαγείρεμα σε μέτρια φωτιά. Γύρω στις 11 θα είναι
έτοιμο το φαγητό. Κάπου κάπου ρίχνω και μια ματιά στο φαγητό, ενώ παράλληλα
πίνω και καμιά γουλιά καφέ διαβάζοντας την επικαιρότητα και το Αλαλούμ που
επικράτησε στη Βουλή για την παραπομπή του Παπακωνσταντίνου, μόνο, τελικά.
Πολλά λόγια, πολύ φασαρία για το τίποτα. Γιατί ? Γιατί όλοι φάγανε καλά. Αυτό λέει
στη λίστα η Λαγκαρντ τελικά. Τώρα ποιος η ποιοι φάγανε τα πιο πολλά δεν θα το
μάθουμε ποτές. Τελικά εμείς θα τα πληρώσουμε όλα αυτά και όχι οι πολιτικοί που
τα έφαγαν και μάλιστα ορισμένοι πολύ χοντρά. Λίγο μετά τις 11 και άρχισε να βρέχει.
Έτοιμο και το σημερινό φαγητό. Νοστιμότατο. Είναι από τα αγαπημένα μου. Σε λίγο
θα πεταχτώ μέχρι το φούρνο να πάρω φρέσκο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό.
12 κτύπησε το ρολόι και έξω φυσάει και βρέχει. Μέσα είναι καλά και ζεστά. Παρέα
με την κούπα με τον καφέ ενημερώνω τις σελίδες μου, διαβάζω τα μηνύματα και
γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά ακούγοντας, απαλά, μουσική. Η ώρα πάει
σιγά σιγά προς το μεσημεριανό φαγητό ενώ έξω βρέχει και φυσά. Πετάχτηκα μέχρι
το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Ίσα ίσα που ψιχαλίζει
αλλά κάνει κρύο. Επιστροφή και μεσημεριανό φαγητό. Μάζεμα τα πιατικά και
τακτοποίηση της κουζίνας, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για τον καθημερινό
μεσημεριανό μου ύπνο. Έξη η ώρα έγερση και χάπια απογευματινά και παρέα με
την κούπα με τον καφέ διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Βράδιασε λίγο
πριν τις έξη, έξω φυσά και έχει κρύο αρκετό. Όμορφα είναι στη ζεστασιά του σπιτιού.
Η ώρα πήγε επτά και τακτοποίησα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού. Τα έβαλα
στη θέση τους για να περάσουν την βραδιά και εγώ συνεχίζω τη βραδιά με διάβασμα,
γράψιμο, ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα
θα μείνω μέσα γιατί έξω έχει κρύο και βρέχει. Τι να κάνω, προσοχή χρειάζεται για να
μην κρυώσω. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και διαβάζω την επικαιρότητα και τα
μηνύματα. Σε λίγο θα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και στη
συνέχεια θα γράψω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά μέχρι να περάσει και η σημερινή
βραδιά. Βόλτα βραδινή προς το παρόν κομμένη, έστω και ντυμένος καλά.

No comments:

Post a Comment