Saturday, January 12, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....


Καλημέρα......Καλό πρωινό Παρασκευής συννεφιασμένο και Χειμωνιάτικο.
Καλή Ανατολή της καινούργιας ημέρας.
Νωρίς και σήμερα ξύπνησα λίγο πριν τις οκτώ με καιρό συννεφιασμένο και
βροχερό, μπονάτσα αλλά με κρύο αρκετό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής, έφαγα και ένα ακτινίδιο και
η μέρα ξεκινά όπως κάθε πρωινό δημιουργικά. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως
της μέρας, σήμερα δεν έχει ήλιο, προς το παρόν και τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού για όλη την ημέρα. Τιτιβίζουν και κελαηδούν από το πρωί.
Συμμάζεψα το σπίτι για να είναι όλα εν τάξει και η ώρα πήγε λίγο μετά τις δέκα.
Συννεφιά στον Αττικό ουρανό, αλλά μπονάτσα και όλα γύρω από το σπίτι είναι
βρεμένα και έχει και κρύο αρκετό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και παρέα μου την κούπα
με τον καφέ έκατσα για την πρωινή ενημέρωση και το διάβασμα των μηνυμάτων.
Η ώρα πήγε έντεκα ντύθηκα καλά και βγήκα για λίγα ψώνια που χρειάζομαι για να
βγάλω τη βδομάδα. Καλή σήμερα η μέρα, απλά είναι χειμώνας και χρειάζεται καλό
ντύσιμο και προσοχή. Ψώνισα αυτά που ήθελα στα γρήγορα και επέτρεψα σπίτι να
τα αφήσω για να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά μια που
είναι πολύ όμορφη η μέρα, τουλάχιστον μέχρι αυτή την ώρα που πλησιάζει 12.
Αρκετός κόσμος προς και από την πλατεία, λόγω παρασκευής και καλοκαιρίας.
Όλοι βγήκαν για ένα καφέ και για ψώνια του σπιτιού. Αρκετός κόσμος στην πλατεία
αλλά τα μαγαζιά σχεδόν άδεια και τα καφέ της πλατείας και του μεγάλου δρόμου.
Μόνο ο Βασιλόπουλος και τα ψωμάδικα έχουν κίνηση αρκετή, αλλά όλοι λίγα
πράγματα κρατούν στο χέρι, όπως και εγώ. Έκανα τη βόλτα μου και τα λίγα ψώνια
μου και σιγά σιγά επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Μεσημεριανό
φαγητό, φασολάδα με μπούκοβο και λουκάνικο, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί,
δυο τρεις ελιές , φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά, συμμάζεψα
την κουζίνα γιατί εκεί πάντα τρώω, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για την
ξεκούραση τη μεσημεριανή λίγο μετά τις τρεις. Έξη η ώρα και έγερση κανονική, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την
κούπα με τον πρωινό καφέ έκατσα και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Διάβασα την επικαιρότητα, ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα
ακούω και γράφω τραγούδια και μουσική. Η ώρα πήγε οκτώ, χάπια βραδινά και ντύσιμο
καλό για έξοδο βραδινή. Βγήκα και σιγά σιγά από τους όμορφους και ήσυχους
δρόμους της γειτονιάς μου πήγα μέχρι τους δικούς μου να δω, να πιω ένα καφέ και
να τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά. Όλα καλά, όμορφη η βόλτα και ο καφές. Χαιρέτησα
τους δικούς μου και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έφτιαξα μια κούπα
τσάι, είδα τα αθλητικά και το μετεωρολογικό στο ΣΚΑΪ και κάθισα να γράψω και να
διαβάσω ακούγοντας μουσική. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που έρχεται σιγά σιγά.....Σάββατο ξημερώνει
θα τα πούμε λίγο μετά την ανατολή της μέρας !

No comments:

Post a Comment