Tuesday, January 15, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....


Καλημέρα....Καλό πρωινό Δευτέρας, καλή βδομάδα δημιουργική.
Καλή Ανατολή στην καινούργια βδομάδα !
Δευτέρα σήμερα και αρχή της βδομάδας. Νωρίς και σήμερα ξύπνησα λίγο πριν
τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον
καφέ μου για να πιω. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό, ήπια και δυο
γουλιές καφέ και ξεκίνησε η μέρα και η καινούργια βδομάδα. Έβγαλα έξω τα καναρίνια
στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι του
σπιτιού γιατί χειμώνας είναι και έχει κρύο. Συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό και
κάνω προετοιμασία για το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού. Σήμερα θα μαγειρέψω
μοσχαράκι με μανιτάρια και θα βάλω και λίγες πατάτες μέσα για να μην το σερβίρω
με κάτι άλλο. Η ώρα πήγε δέκα και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα. Θα μου πάρει γύρω
στις δυο ώρες γιατί πάντα μαγειρεύω σε μέτρια φωτιά. Δώδεκα η ώρα και το φαγητό
έτοιμο και νόστιμο. Ντύθηκα και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για
να έχω με το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το φαρμακείο
και ρώτησα τον φαρμακοποιό για κάτι που χρειαζόμουν. Επιστροφή στο σπίτι, μάζεμα
την κουζίνα και βγήκα για τη βόλτα μου την μεσημεριανή. Καλή η μέρα και σήμερα
χειμωνιάτικη μπονάτσα στη γειτονιά μου, μόνο που χρειάζεται καλό ντύσιμο. Από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος σήμερα Δευτέρα και στην πλατεία.
Όλα τα μαγαζιά άδεια από πελατεία και όλα τα καφέ. Μόνο τα ψωμάδικα έχουν κόσμο
αρκετό που ψωνίζει λίγα για το μεσημεριανό φαγητό. Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία
που έχει γεμίσει από μικρό πωλητές, κάθισα λιγάκι για να αλλάξω παραστάσεις και σιγά
σιγά επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο ήταν
όλα σχεδόν άδεια. Εκτός από τα φαρμακεία, τον φούρνο και το μανάβικο της γωνίας.
Τα Τραμ περνούν κάθε 10 λεπτά, πάντα με αρκετούς επιβάτες. Επιστροφή στο σπίτι και
μεσημεριανό φαγητό. Μοσχαράκι με μανιτάρια και πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι, λίγο
τυρί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεμα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για τη μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη, μέχρι τη δύση της ημέρας.
Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα. Ντύθηκα και πετάχτηκα μέχρι τον γιατρό μου και μου έγραψε να πάρω
μια ένεση για το PSA του προστάτη που κάνω κάθε τρεις μήνες. Επιστροφή στο σπίτι,
έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και διαβάζω τα μηνύματα. Στη συνέχεια λίγο πριν τις εννιά
είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ μέχρι τις δέκα και τώρα παρέα με την κούπα με το τσάι γράφω
για τι σελίδα μου τα Καθημερινά. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω βόλτα βραδινή. Θα κάτσω
στην ησυχία και στη ζεστασιά του σπιτιού μέχρι να περάσει η βραδιά. Έβαλα τα καναρίνια
μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν τη βραδιά και συνεχίζω την υπόλοιπη
βραδιά με διάβασμα, γράψιμο, ακούγοντας μουσική και τραγούδια.
Έτσι πέρασε η βραδιά, δημιουργικά, με διάβασμα και γράψιμο. Ενημέρωση των σελίδων
των καθημερινών και γράψιμο για τη σελίδα τα Καθημερινά. Αύριο πάλι από νωρίς το
πρωί. Καλή ανατολή......

No comments:

Post a Comment