Thursday, January 31, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Ο νους και η ζωή συνέχεια δραπετεύουν
πηγαίνουν ταξίδια συνεχώς, όλο αυτά σκέφτονται και σχεδιάζουν
ξυπνάνε κάθε μέρα το πρωί νωρίς και κοιμούνται το βράδυ όχι αργά για ξεκούραση
στο ενδιάμεσο περνάνε όσο καλύτερα μπορούν αλητεύοντας στα καλντερίμια του κόσμου
ψάχνοντας να βρουν κάτι που να μην είναι περιττό
από την ανατολή στη δύση και από τον βοριά μέχρι τον νοτιά καθημερινά
Οι άνθρωποι περνούν πάντα σκεπτικοί και βιαστικοί χωρίς να πολύ κοιτούν
μόνο τα παιδιά όταν βρίσκονται παρέα μιλούν χαμογελούν και κοιτούν
οι πιο μεγάλοι περπατούν και περνούν σιγά σιγά χωρίς πολλά πολλά
κάποιοι στέκονται και περιμένουν
όχι τον νου και την ζωή, απλά μιλούν στο κινητό και περιμένουν
ο νους και η ζωή απλά ταξιδεύουν χωρίς να περιμένουν
εγώ πάντως ακολουθώ στα ταξίδια τους τον νου και την ζωή χωρίς να περιμένω
μ αρέσει όταν ταξιδεύω παρέα με τον νου και την ζωή
είναι ότι πιο όμορφο μου συμβαίνει σ αυτή τη ζωή που ζω χωρίς να περιμένω
ο νους και η ζωή ποτέ δεν περιμένουν, έτσι και εγώ, γι αυτό τους ακολουθώ
η ομορφιά η γεύση και η μυρωδιά των ταξιδιών με ακολουθούν παντού
Ομορφιά, γεύση και μυρωδιά είναι το ζητούμενο των ταξιδιών
ο νους και η ζωή τα απολαμβάνουν συνεχώς και εγώ μαζί που τους ακολουθώ
δεν κουράζομαι ποτέ γιατί είναι απόλαυση μοναδική το κάθε ταξίδι με τον νου και τη ζωή
Δεν συναντώ ποτέ κάτι που είναι περιττό σε κάθε ταξίδι
γι αυτό φροντίζουν ο νους και η ζωή που πάντα ακολουθούν τη σωστή διαδρομή
Στο τέλος του κάθε ταξιδιού μου χαμογελούν ευχαριστημένοι
και έτσι συνεχίζεται αρμονικά το κάθε ταξίδι και η κάθε διαδρομή

No comments:

Post a Comment