Tuesday, January 22, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Δευτέρας
Καλή Ανατολή στην καινούργια βδομάδα
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της ημέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου, έκανα τον καφέ μου για να πιω και
έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού για όλη μέρα. Όμορφη δείχνει η μέρα από το πρωί. Ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά και συγύρισα το σπίτι πρωί πρωί. Γύρω στις δέκα ντύθηκα και
βγήκα για να πάω για ψώνια πρωινά που χρειάζομαι για το σπίτι και το αυριανό
μαγείρεμα. Στην επιστροφή πέρασα και από τον φούρνο και πήρα ψωμί για το φαγητό
το μεσημεριανό. Λίγο πριν τις έντεκα παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματά μου. Στη συνέχεια ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές και λίγο μετά τις 12 ετοιμάστηκα για να βγω να πάω βόλτα μέχρι
πλατεία για να περπατήσω λιγάκι που είναι όμορφη η μέρα. Αρκετός ο κόσμος από
πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια
εκτός από τα ψωμάδικα που έχουν αρκετούς πελάτες. Η πλατεία έχει αρκετό κόσμο που
κάνει τη βόλτα του όπως εγώ. Τα καφέ έχουν κόσμο αρκετό και μέσα και έξω μια που
είναι η μέρα καλή με λιακάδα. Πέρασα από του Βασιλόπουλου και ψώνισα λίγα
μπουκάλια κρασί για να έχω στο σπίτι και σιγά σιγά επέστρεψα για το μεσημεριανό
φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο της γωνιάς και πήρα ένα μαρούλι
με φύλλα τρυφερά για τα καναρίνια που τα τρώνε. Ψώνισα και λίγες πατάτες και ένα
λάχανο για την αυριανή κρεατόσουπα που θα φτιάξω. Μεσημεριανό φαγητό και δυο
ποτήρια κρασί, μάζεμα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για την μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα έγερση και απογευματινά χάπια.
Έβαλα μέσα τα καναρίνια μόλις βράδιασε και τώρα λίγο μετά τις επτά γράφω για τη
σελίδα μου τα Καθημερινά. Λίγο πριν έβγαλα το κρέας από την κατάψυξη για να
ξεπαγώσει σιγά σιγά και να είναι έτοιμο για μαγείρεμα αύριο το πρωινό. Οκτώ η ώρα
χάπια βραδινά και κολλύριο. Ντύσιμο καλό για να μην κρυώσω και έξοδο βραδινή.
Θα πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω, να πιω ένα καφέ και να τα πούμε λιγάκι,
τα νέα τα καθημερινά και τα οικογενειακά. Καλή ήταν η βόλτα και η επίσκεψη. Ήπια
τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και
επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Ήσυχα ήταν περπατώντας στους
δρόμους της γειτονιάς. Λιγοστός κόσμος κυκλοφορούσε παρ όλο που ήταν νωρίς.
Επιστροφή στο σπίτι, έφτιαξα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να διαβάσω την
επικαιρότητα του σήμερα και του αύριο. Διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε και η σημερινή ημέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί θα τα πούμε ξανά λίγο μετά την ανατολή της μέρας.
Καλή Ανατολή.....

No comments:

Post a Comment