Friday, January 11, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, χειμωνιάτικο και ηλιόλουστο.
Καλή Ανατολή.....Δημιουργική.
Νωρίς και σήμερα ξύπνησα λίγο πριν τις οκτώ. Μπονάτσα και λιακάδα από
το πρωί λίγο μετά το ξημέρωμα. Έπλυνα τα δόντια μου το πρόσωπό μου και
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά με ένα ποτήρι
νερό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο και έβγαλα έξω τα καναρίνια
στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Σήμερα
δεν έχει παγωνιά, απλά έχει κρύο χειμωνιάτικο. Συμμάζεψα το σπίτι και έκανα την
προετοιμασία για το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού. Φασολάδα με λουκάνικο και
μπούκοβο έχει σήμερα το μενού. Από τα αγαπημένα μου φαγητά και χειμωνιάτικο.
Η ώρα πήγε δέκα και το φαγητό γίνεται σε μέτρια φωτιά δεν το βιάζομαι. Ήπια λίγες
γουλιές καφέ και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές και παράλληλα με το μαγείρεμα γράφω και στη σελίδα μου τα
Καθημερινά. Το φαγητό σιγοβράζει και του ρίχνω ματιές τακτικά μήπως χρειάζεται
λιγάκι νερό ζεστό. Λίγο πρι τις 12 έτοιμο το φαγητό για το επόμενο τριήμερο. Ώρα να
βγω να πάω τη βόλτα μου μέχρι την πλατεία και να κάνω τα ψώνια μου και τις δουλειές
που πρέπει να γίνουν. Ντύθηκα καλά και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία.
Αρκετός κόσμος στη διαδρομή αλλά όλα τα μαγαζιά άδεια. Ακόμα και τα καφέ, τα
ψωμάδικα και οι τράπεζες που πήγα για τις δουλειές μου. Το μόνο που είχε κόσμο
ήταν ο Βασιλόπουλος της πλατείας, αλλά και εδώ ο κόσμος με λίγα ψώνια στο καλάθι
που κρατούσε στο χέρι. Έκανα τις δουλειές μου, τα ψώνια μου και την βόλτα μου και
από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Μεσημεριανό φαγητό φασολάδα, με σαλάτα κουνουπίδι, φρέσκο ψωμάκι λίγες ελιές
και δυο ποτήρια κρασί. Πολύ καλά έφαγα και σήμερα. Μάζεψα τα πιατικά, συγύρισα
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για τη μεσημεριανή ξεκούραση
μέχρι τις έξη η ώρα που αρχίζει και νυχτώνει. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά για
καλή ποιότητα υγείας και ζωής. Έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού
για να περάσουν τη βραδιά μέχρι την ανατολή της ημέρας. Η βραδιά συνεχίζεται στη
ζεστασιά του σπιτιού με διάβασμα, γράψιμο και μουσική. Η βραδιά είναι όμορφη με
ξάστερο τον Αττικό ουρανό, αλλά όσο βραδιάζει έχει κρύο αρκετό. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Ντύθηκα καλά και πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου να δω που
είναι εδώ κοντά. Όμορφη η σημερινή βραδιά, με κρύο αρκετό και λίγη συννεφιά στον
Αττικό ουρανό. Λίγος κόσμος κυκλοφορεί στο δρόμο παρ όλο που είναι ακόμα νωρίς.
Τα Τραμ περνούν σχεδόν άδεια και τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο.
Ήπια ένα καφέ ντε καφεϊνέ, τα είπαμε λιγάκι τα νέα τα οικογενειακά, τους πήγα και
ένα ταπεράκι φασολάδα που έφτιαξα σήμερα τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι να
συνεχίσω τη βραδιά τη σημερινή. Καλή ήταν η βόλτα και ήσυχη. Έφτιαξα μια κούπα
τσάι πράσινο για να πιω, είδα τα αθλητικά και το μετεωρολογικό στο ΣΚΑΪ και παρέα
με την κούπα με το τσάι κάθισα και γράφω στη σελίδα μου τα Καθημερινά και στις
σελίδες μου τις καθημερινές ακούγοντας μουσική. Έτσι πέρασε και η σημερινή
ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς όπως κάθε πρωινό.
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι Παρασκευή !

No comments:

Post a Comment