Thursday, January 17, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Τετάρτης συννεφιασμένο και βροχερό.
Καλή Ανατολή....έστω και με βροχή.
Βρέχει από το πρωί λίγο μετά τις οκτώ και είναι σκοτεινά μέσα στο σπίτι λόγω
συννεφιάς στον Αττικό ουρανό. Κρύο δεν κάνει γιατί είναι από το Νοτιά ο καιρός.
Νωρίς ξύπνησα, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και
έκανα τον καφέ μου για να πιω. Συννεφιά και βροχή από το πρωί. Ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο
απάνεμο σκεπαστό μπαλκόνι του σπιτιού για όλη τη μέρα. Κελαηδούν από το πρωί
και τα δυο μαζί, ενώ απέναντι πέφτει η βροχή. Εννιά η ώρα και συμμαζεύω το σπίτι
μια και έξω βρέχει συνεχώς, πίνοντας κάπου κάπου μια γουλιά καφέ. Έξω βροντά κατά
διαστήματα και βρέχει συνεχώς δυνατά και αρκετά. Η ώρα κοντεύει δέκα και στο σπίτι
μέσα χρειάζεται φως για να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού. Παρέα με την κούπα με τον
καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα χθεσινά και σημερινά.
Τώρα κάνω ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές, ενώ η βροχή συνεχίζει να
πέφτει δυνατή χωρίς διακοπή. Ψυχή έξω δεν κυκλοφορεί. Κάπου κάπου βλέπεις κάποιον
να περνά με ανοιχτή την ομπρέλα στο χέρι να κρατά. Συνεχίζει να βρέχει συνεχώς και
μάλιστα πολύ. Στα σίγουρα θα κάνει πλημμύρες στην Αττική. Δεν είναι η μέρα για έξω
να βγεις, εκτός και αν χρειάζεται η σταματήσει η βροχή. Πάντως θα περάσει η βροχή
μέχρι το μεσημέρι. Η ώρα κοντεύει έντεκα και άρχισα να γράφω για τη σελίδα μου τα
Καθημερινά ενώ έξω βρέχει και βροντά. Καλά είναι και στο σπίτι παρέα με τη βροχή
που πέφτει στην Αττική Γη. Λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι ντύθηκα καλά και βγήκα
μόλις σταμάτησε η βροχή για να πάω να ψωνίσω κάτι που θέλω για το σπίτι και κυρίως
ψωμί και λίγο τυρί για το μεσημεριανό φαγητό. Ψώνισα γάλα, γιαούρτια, για το σπίτι
και επιστρέφοντας πέρασα από το μανάβικο της γωνιάς και πήρα ότι χρειάζεται για
το επόμενο μαγείρεμα και ένα κουνουπίδι να το βράσω για τη μεσημεριανή σαλάτα.
Επιστροφή στο σπίτι στο σπίτι και ετοιμασία για το μεσημεριανό φαγητό. Έβρασα το
κουνουπίδι, ετοίμασα τη σαλάτα και λίγο τυρί και κάθισα να φάω μοσχάρι με μανιτάρια
παρέα με δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη. Έξη η ώρα έγερση κανονική. Ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον πρωινό καφέ έκατσα και
έριξα μια γρήγορη ματιά στην επικαιρότητα. Διάβασα όλα τα μηνύματα και απάντησα
σε όσα χρειαζόταν, ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα γράφω για
τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών. Ντύθηκα καλά έβαλα και τον σκούφο μου για να μην
κρυώσω και βγήκα για την βόλτα μου την βραδινή να περπατήσω λίγο. Πήγα μέχρι
τους δικούς μου να τους δω και να πούμε τα σημερινά, ήπια έναν καφέ τα είπαμε
λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά επιστροφή στο σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά.
Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι, είδα τα αθλητικά και το μετεωρολογικό στο ΣΚΑΪ
και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα της τελευταίας ώρας. Τώρα κάνω ενημέρωση
των σελίδων μου και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Έτσι πέρασε η ημέρα
και η βραδιά η σημερινή. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί, λίγο μετά την Ανατολή.
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα......

No comments:

Post a Comment