Saturday, December 1, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Μέρας.....



Καλημέρα σε όλους......
Καλό πρωινό, Καλό ξημέρωμα στην καινούργια ημέρα.
Μετά τη χθεσινή βροχή όλα έξω είναι καθαρά, πεζοδρόμια, δρόμοι, κήποι
και λουλούδια. Όλα τα ξέπλυνε η χθεσινή βροχή. Και σήμερα συννεφιασμένος
είναι ο Αττικός ουρανός, μπορεί και να βρέξει. Πάντως όμορφη είναι η μέρα.
Δεν κάνει κρύο καθόλου, είναι Νοτιάς. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά
τις επτά. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Σήμερα έχω και μαγείρεμα για το επόμενο τετραήμερο.
Φακές, νόστιμες και θρεπτικές. Θα βράσω και κουνουπίδι για σαλάτα, με λεμόνι
και λαδάκι και δίπλα λίγο ανθότυρο. Όλα αυτά παρέα με δυο ποτηράκια κρασάκι.
Οκτώ η ώρα και συννεφιά γενική. Έβγαλα έξω τα καναρίνια μου, τον Μήτσο και
τον Κίτσο, στο φως τις μέρας, για να τα φροντίσω και τα τακτοποίησα για όλη
την ημέρα. Λίγο πριν τις εννιά προετοιμασία για το μαγείρεμα. Το μαγείρεμα μου
πήρε μέχρι λίγο πριν τις 12. Στο ενδιάμεσο πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα
λίγο ψωμί για να έχω για το μεσημεριανό φαγητό. Λίγο μετά τις 12 βγήκα για την
μεσημεριανή μου βόλτα μέχρι την πλατεία. Καλός ο καιρός με ήλιο κατά διαστήματα.
Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά και στην πλατεία. Αλλά τα μαγαζιά χωρίς να
μπαίνει ο κόσμος μέσα. Τα καφέ και τα ψωμάδικα λίγο κόσμο, Παρασκευή μεσημέρι.
Έκανα τη βόλτα μου, ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν από τον Χατζή και γύρισα σιγά
σιγά στο σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια να δω τι κάνουν
και κάθισα για φαγητό. Καλό το φαΐ, νόστιμες οι φακές και θρεπτικές. Ήπια και δυο
ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση.
Λίγο μετά τις πέντε έγερση απογευματινή. Μόλις άρχισε να νυχτώνει και τα χρώματα
της δύσης του ήλιου, έστω και μέσα από τα σύννεφα, ομορφαίνουν τον Αττικό
ουρανό. Το σκοτάδι σιγά σιγά σκεπάζει την Αττική Γη. Τα καναρίνια κάθισαν στη
γωνιά τους ήσυχα περιμένοντας την επόμενη μέρα, το επόμενο φως της μέρας.
Έξη η ώρα και μετά τα χάπια τα απογευματινά, παρέα με την κούπα με τον καφέ
που περίσσεψε από τον πρωινό καφέ, κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου τα
Καθημερινά ακούγοντας μουσική και τραγούδια σιγά σιγά. Επτά η ώρα και ενημέρωση
στις σελίδες μου τις καθημερινές, διάβασμα τα μηνύματα μου και ενημέρωση από την
επικαιρότητα του σήμερα και του αύριο. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια
να περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού. Και τα δυο κάθονται ήσυχα
στις γωνιές των κλουβιών τους περιμένοντας το επόμενο φως της ημέρας. Οκτώ η ώρα
και βραδινά χάπια με ένα ποτήρι νερό. Ντύθηκα και κατέβηκα για να πάω να δω τους
δικούς μου κάνοντας και μια μικρή βόλτα εδώ κοντά και η βραδιά συνεχίζεται.
Καλά πήγα χωρίς βροχή και όμορφη βραδιά, αλλά όταν γύριζα με έπιασε στο δρόμο
η βροχή και δεν είχα πάρει την ομπρέλα μαζί μου. Δεν πειράζει μ αρέσει το περπατώντας
στη βροχή από πεζοδρόμιο μεριά. Καλά ήτανε γιατί δεν ήμουν και μακρυά. Ήρθα σπίτι
στα γρήγορα για να προλάβω να δω το τέλος του παιχνιδιού του Ολυμπιακού στο Μπάσκετ
με τη Ζαλγκίρις. Κέρδισε τελικά με 77-63. Μπράβο στον Ολυμπιακό, καλή συνέχεια.
Η βραδιά συνεχίζει να είναι βροχερή, αλλά δεν κάνει κρύο καθόλου. Χθες και σήμερα
δεν άναψαν καλοριφέρ, αλλά καλά είναι μέσα στο σπίτι. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι, Σαββάτο η επόμενη ημέρα και πρώτη του Δεκέμβρη....
Καλό ξημέρωμα και καλό μήνα.
Καλό χειμώνα να έχουμε, δεν είμαστε για τα άσχημα.
Τα λέμε πάλι το πρωί λίγο μετά την ανατολή της μέρας !!!!!!

No comments:

Post a Comment