Monday, December 10, 2012

Τα Καθηνερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλή Κυριακή
Χειμωνιάτικη σήμερα η μέρα, κάνει κρύο και ψιχαλίζει συνεχώς. Συννεφιασμένος
ο Αττικός Ουρανός. Ξύπνησα και σήμερα νωρίς, λίγο μετά την ανατολή της μέρας.
Χειμωνιάτικη η σημερινή Κυριακή. Κάνει κρύο και μέσα στο σπίτι. Μόλις σηκώθηκα
έβαλα μπροστά το κλιματιστικό για να ζεσταθεί λιγάκι το σπίτι. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω όπως κάθε
πρωινό. Μάζεψα λίγο το σπίτι και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό και έφαγα ένα ακτινίδιο. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά.
Σκοτείνιασε το σπίτι, μέσα, από την συννεφιά που έχει ο Αττικός Ουρανός και έτσι
άναψα τα φώτα για να βλέπω να κάνω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Η ώρα πήγε
λίγο πριν τις δέκα και πετάχτηκα στα γρήγορα μέχρι τον φούρνο τις γειτονιάς και
πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και δυο γιαούρτια αγελαδινά. Κάνει κρύο και
ψιλό βρέχει, θέλει προσοχή αυτή η αλλαγή του καιρού. Σήμερα δεν έχει βόλτα, θα
κάτσω σπίτι, που είναι καλά και ζεστά, για να μην κρυολογήσω. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα και την επικαιρότητα τη σημερινή.
Έντεκα σχεδόν πήγε η ώρα και η συννεφιά εξακολουθεί να καλύπτει τον Αττικό ουρανό.
Παρέα με τον καφέ μου ακούω μουσική και τραγούδια γράφω για τη σελίδα μου τα
Καθημερινά και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Η ώρα κοντεύει μία και
η συννεφιά εξακολουθεί με ελαφριά ψιχάλα και αρκετό κρύο. Δύο η ώρα και φαγητό
μεσημεριανό. Γιουβέτσι με αρνάκι και κριθαράκι και δυο ποτηράκια κρασάκι. Μάζεμα
τα πιατικά και γραμμή για μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη. Έγερση κανονική
λίγο μετά τη δύση του ήλιου και της μέρας. Λίγο νερό έριξα στο πρόσωπό μου και
έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι. Βράδιασε λίγο μετά τις πέντε και κάνει και κρύο.
Κάπου κάπου ψιχαλίζει κατά διαστήματα και χρειάζεται ομπρέλα αν βγεις έξω και
καλό ντύσιμο. Σήμερα το βράδυ δεν βγήκα έξω γιατί έχω τα αθλητικά και σε λίγο
αρχίζει το ματς Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού. Τουλάχιστον μέχρι τις δώδεκα έχω να
δω τα αθλητικά, όπως κάθε Κυριακή. Καλά είναι στο σπίτι, ήσυχα και ζεστά. Λίγο
μετά τις οκτώ έβαλα τα καναρίνια μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν
τη βραδιά. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και κάθισα και παρακολουθώ τα αθλητικά.
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 2-2....το μεγάλο ματς. Δεν χρειάζονται λόγια.
Έτσι πέρασε η βραδιά μέχρι τη λήξη της. Αύριο είναι μια άλλη μέρα, αρχή της
βδομάδας.....Δευτέρα και ας ελπίσουμε όλα καλά.
Καλό ξημέρωμα
Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment