Friday, December 21, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Πέμπτης
Καλή Ανατολή γιορταστική .
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την Ανατολή της μέρας, με κρύο να έχει
αρκετό μέχρι πολύ στην Αττική Γη. Κρύο κάνει και μέσα στο σπίτι. Σήμερα άναψαν
τα καλοριφέρ και το πρωί. Τα βρήκα ανοιχτά όταν ξύπνησα. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια έξω από την απάνεμη μεριά του σπιτιού, για
να μην έχει πολύ κρύο και που την ζεσταίνει ο ήλιος, ο καθημερινός, όταν έχει βέβαια
ήλιο στον Αττικό ουρανό. Τακτοποίησα τα καναρίνια για όλη τη μέρα και ρίχνω πότε,
πότε και μια ματιά να δω αν κάνει πολύ κρύο. Πάντως στο σπίτι είναι όμορφα και ζεστά.
Συμμάζεψα το σπίτι σιγά σιγά και παρέα με την κούπα με τον καφέ έκατσα και έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα τα σημερινά. Στις δέκα πετάχτηκα
μέχρι τη μικροβιολόγο, καλά ντυμένος και πήρα τα αποτελέσματα των χθεσινών
εξετάσεων. Όλα εν τάξει, από καλά μέχρι πολύ καλά. Αυτό είναι και το ζητούμενο για
καλή υγεία. Για καλή ποιότητα ζωής και όχι για διάρκεια της ζωής. Το κάθε πλάσμα στον
Πλανήτη Γη, Ζει, όσο ακριβώς του αναλογεί. Το ζητούμενο είναι η καλή ποιότητα Ζωής.
Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το φαγητό
το μεσημεριανό και από το μανάβικο της γωνιάς, λίγες μπανάνες, πατάτες και κρεμμύδια.
Σχεδόν η ώρα πήγε έντεκα , μόνο που κάνει αρκετό κρύο και θέλει πολύ προσοχή αυτή
την εποχή. Επιστροφή στη ζεστασιά του σπιτιού και παρέα με την κούπα με τον καφέ
άρχισα να ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα γράφω για τη σελίδα
μου τα Καθημερινά ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Το ρολόι κτύπησε 12 η ώρα.
Τα καναρίνια είναι μια χαρά στο απάνεμο και ηλιόλουστο μπαλκόνι του σπιτιού.
Έτσι περνά σήμερα η ώρα και η μέρα, στην ζεστασιά του σπιτιού. Λίγο μετά τις δυο
μεσημεριανό φαγητό, μακαρόνια με κιμά, σαλάτα με τυράκι και δυο ποτηράκια κρασάκι.
Μάζεμα τα πιατικά, συγύρισμα της κουζίνας και μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι λίγο
μετά τη δύση της μέρας. Έγερση κανονική, χάπια απογευματινά και συνέχεια της μέρας
που φεύγει σιγά σιγά. Βραδιάζει και κάνει κρύο, γι αυτό έβαλα τα καναρίνια μέσα
σήμερα, πιο νωρίς, στη ζεστασιά του σπιτιού, για να περάσουν τη βραδιά τους.
Εγώ συνεχίζω τη βραδιά μου στην ησυχία του σπιτιού ακούγοντας μουσική διαβάζοντας
την επικαιρότητα και γράφοντας για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Σήμερα το βράδυ
δεν έχει βόλτα βραδινή. Απλά θα ντυθώ καλά και θα πεταχτώ να δω για λίγο τους δικούς
μου. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά, ντύσιμο καλό και σιγά σιγά πετάχτηκα να δω για
λίγο τους δικούς μου. Ήπια μια κούπα πράσινο τσάι, τα είπαμε λιγάκι και έφυγα λίγο
μετά τις εννιά και επέστρεψα στο σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Έχει κρύο αρκετό έξω.
Χρειάζεται καλό ντύσιμο και σκούφο η καπέλο στο κεφάλι. Στο σπίτι στη βάση μου
πέρασα τη βραδιά που είναι όμορφα, ήσυχα και ζεστά. Αύριο πάλι, μια ανάσα από
την ημέρα των Χριστουγέννων.
Καλή Ανατολή.....

No comments:

Post a Comment