Tuesday, December 11, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο πριν την Ανοτολή της Ημέρας.....



Καλημέρα....Καλή Δευτέρα χειμωνιάτικη και γιορταστική
Καλή βδομάδα δημιουργική !
Καλή και σήμερα η μέρα, χειμωνιάτικη, με κρύο αρκετό και ηλιοφάνεια.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την Ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Κρύο έξω αρκετό, θέλει ντύσιμο καλό, αυτό είναι και το σωστό. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω, Ελληνικό, διπλό μέτριο. Λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα πρωινά,
έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως τις μέρας και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα.
Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ένα ποτήρι γάλα κρύο. Έκανα τις δουλειές
του σπιτιού που χρειάζονται, συμμάζεψα και παρέα με την κούπα με τον καφέ
κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα. Η ώρα πήγε 10, πετάχτηκα μέχρι
τον φούρνο τις γειτονιάς και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και μια
σπανακόπιτα που την φτιάχνει με φύλλο δικό του και είναι και πολύ νόστιμη.
Στα γρήγορα γύρισα σπίτι και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών, διάβασα όλα τα μηνύματα και τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα
Καθημερινά. Η ώρα κοντεύει δώδεκα και είναι όμορφα στο σπίτι γιατί έξω έχει
κρύο αρκετό. Ντύθηκα καλά και βγήκα να κάνω μια βόλτα, από πεζοδρόμιο μεριά
στον μεγάλο δρόμο που περνά το Τραμ και είναι όλο μαγαζιά. Όλα τα μαγαζιά
δεξιά και αριστερά του μεγάλου δρόμου είναι στολισμένα, αλλά υπάρχουν και
πολλά κλειστά και αυτά που είναι ανοιχτά είναι άδεια. Ούτε κόσμος περνά, έστω,
να κοιτάξει και τις βιτρίνες, εκτός από μένα που σταματάω σχεδόν σε όλες τις
βιτρίνες για να δω. Κρίμα για όλους, δεν υπάρχουν λεφτά για ψώνια γιορταστικά.
Αυτό το βλέπω κάθε ημέρα που περνά. Φτωχικά Χριστούγεννα θα κάνουμε φέτος.
Αυτό σκέπτομαι την ώρα που περπατάω από πεζοδρόμιο μεριά στον μεγάλο δρόμο.
Έφτασα μέχρι την αρχή, στην Αμφιθέα, όλα στολισμένα, φτωχικά και πολλά μαγαζιά
κλειστά, με κόσμο χωρίς δουλειά και λεφτά. Ψώνισα λίγη τροφή για τα καναρίνια,
δυο σακουλάκια αυγό με μέλι, ένα για το καθένα και επιστροφή στο σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Επιστρέφοντας στο σπίτι σταμάτησα για λίγο και πήρα από
το βιβλιοπωλείο ημερολόγια για το σπίτι. Τρία, δυο για το γραφείο μου και ένα για
τον τοίχο της κουζίνας. Επιστροφή στο σπίτι και μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο
όμορφο ζεστό ζεστό φρικασέ, λίγη σαλάτα κουνουπίδι, φρέσκο ψωμί και δυο
ποτήρια κρασί. Μάζεμα τα πιατικά και ξεκούραση μεσημεριανή μέχρι τη δύση της
ημέρας. Λίγο μετά τις πέντε, έγερση κανονική και άρχισε να νυχτώνει κανονικά.
Μόνο τα χρώματα της δύσης του ήλιου έμειναν στον Αττικό ουρανό. Έφτιαξα μια
κούπα πράσινο τσάι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια μου, είδα που κάνει κρύο και
κρυώνουν και τα έβαλα μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν τη νύχτα
τους, μέχρι την ανατολή της καινούργιας ημέρας. Εγώ παρέα με την κούπα με το
τσάι, διαβάζω τα μηνύματα, ενημερώνω τις σελίδες μου και τώρα ακούγοντας
τραγούδια και μουσική γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Έτσι περνά
η βραδιά στην ομορφιά και στη ζεστασιά του σπιτιού. Χθες τέτοια ώρα παντρεύτηκε
η κόρη μου, στην Αγία Φωτεινή, στη Νέα Σμύρνη. Ήμουν εκεί, ήταν πολύ όμορφα.
Σήμερα το ζευγάρι, Άννα και Αλέξανδρος είναι στην Ορεινή Κορινθία.
Πάντα ευτυχισμένοι και χαρούμενοι. Δύσκολα χρόνια τους περιμένουν. Θα τα
καταφέρουν όμως, έχουν όλο τον χρόνο μπροστά τους. Χαμόγελο και υπομονή.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα καλά και βγήκα για βόλτα εδώ κοντά.
Όμορφη η βραδιά με στολισμένα τα μπαλκόνια των σπιτιών. Πέρασα και είπα μια
καλησπέρα στου δικούς μου και σιγά σιγά επιστροφή στο σπίτι από πεζοδρόμιο
μεριά. Καλή ήταν η βόλτα, αλλά πιο καλά και ζεστά είναι στο σπίτι. Έφτιαξα μια
κούπα τσάι πράσινό και κάθισα να γράψω για τη σελίδα μου τα καθημερινά και να
περάσω την υπόλοιπη ώρα μέχρι το τέλος της βραδιάς. Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment