Saturday, December 15, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό
Καλή Ανατολή
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας. Καλή η μέρα
και σήμερα, μόνο που κάνει κρύο αρκετό. Ευτυχώς σήμερα που έχω δουλειές
στο σπίτι που δεν έχει κρύο. Έχω μαγείρεμα και θα έρθει και ο πλακάς να μου
βάλει ορισμένα πλακάκια που λείπουν από το μπάνιο. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας
και του ήλιου και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και άρχισα την προετοιμασία του φαγητού για το επόμενο τριήμερο, μπορεί
και τετραήμερο. Κοτόπουλο, φτερούγες, κοκκινιστό στην κατσαρόλα με κρεμμύδια
και πιπεριές των τεσσάρων χρωμάτων και δυο ντομάτες ώριμες. Έφαγα δυο κριτσίναι
και ένα ακτινίδιο και άρχισα το μαγείρεμα λίγο μετά τις εννιά. Ήρθε και ο πλακάς
και άρχισε τη δουλειά σιγά σιγά. Εγώ τέλειωσα το μαγείρεμα του φαγητού λίγο μετά
τις δώδεκα, συγύρισα λίγο το σπίτι και περιμένω να τελειώσει ο πλακάς. Όλα πάνε
καλά μέχρι τώρα. Παρέα με την κούπα με τον καφέ, κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα
μου και την πρωινή επικαιρότητα. Ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και
τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Η ώρα πήγε μία και περιμένω να
τελειώσει ο πλακάς για να ετοιμάσω να φάω για μεσημεριανό. Σε λίγο θα φτιάξω και
λίγο ρύζι Basmati για να φάω παρέα με το κοκκινιστό κοτόπουλο. Δύο η ώρα και τέλος
οι δουλειές στο μπάνιο. Όλα πήγαν καλά. Από αύριο η χρήση του μπάνιου γιατί
αλλάχτηκαν πολλά πλακάκια και πρέπει να στεγνώσουν καλά. Μόλις έφτιαξα το ρύζι
ετοίμασα για να φάω. Τρεις η ώρα μάζεμα τα πιατικά και γραμμή για μεσημεριανή
ξεκούραση. Λίγο μετά τις πέντε και μισή έγερση κανονικά και λίγες δουλειές στο
σπίτι απογευματινές. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ
έβαλα τα καναρίνια μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού και κάθισα και διαβάζω την
επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Επτά η ώρα και κρύο αρκετό και μέσα και έξω από το σπίτι. Χειμώνιασμα κανονικό.
Μόλις άναψε και το καλοριφέρ και άρχισε και ζεσταίνει το σπίτι. Έγραψα λίγα για
τη σελίδα μου τα Καθημερινά και οκτώ η ώρα μετά που ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους πω μια καλησπέρα.
Πέταξα τα σκουπίδια και σιγά σιγά συνέχισα τη βόλτα μου στους ήσυχους δρόμους που
τους στολίζουν τα γιορτινά φωτεινά στολίδια από τα μπαλκόνια των σπιτιών.
Την Κυριακή θα στολίσω και το δικό μου το μπαλκόνι και μέσα το σαλόνι. Έτσι για
τις γιορτές των Χριστουγέννων που έρχονται και του καινούργιου χρόνου.
Ήπια μια κούπα πράσινο τσάι, τα είπαμε λιγάκι, μέχρι λίγο μετά τις εννιά, χαιρέτησα
τους δικούς μου και επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά μου μέχρι το
τέλος της. Όμορφη η βραδιά, με μπονάτσα και αρκετό κρύο. Πολύ λίγος κόσμος
κυκλοφορεί αυτή την ώρα. Όλοι κάθονται στη ζεστασιά του σπιτιού η σε κάποιο
καφέ με την παρέα τους. Σήμερα δεν έκανα βόλτα μέχρι την πλατεία. Αύριο, αν όλα
είναι καλά και πρώτα απ όλα ο καιρός. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και τώρα
κάθομαι και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Η ώρα κοντεύει έντεκα και στο
σπίτι είναι όμορφα και ζεστά. Πριν λίγο έφαγα και έναν κεσέ γιαούρτη αγελάδας .
Τώρα ακούω τραγούδια και μουσική και κλείνω την βραδιά.....
Καλή Ανατολή

No comments:

Post a Comment