Monday, December 17, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Κυριακής
Καλή Κυριακάτικη Ανατολή.
Νωρίς όπως πάντα ξύπνησα το πρωί λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.
Κοντεύει οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου να πιω λίγο μετά που ήπια τα πρωινά
χάπια για την καλή ποιότητα της υγείας. Έβγαλα τα καναρίνια στο φως τις ημέρας
και του ήλιου και τα τακτοποίησα για όλη την ημέρα. Με περίμεναν καθισμένα
ήσυχα στη γωνιά τους. Συγύρισα το σπίτι σιγά σιγά, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να
μπει στο σπίτι φρέσκος αέρας και το φως της μέρας. Έντεκα η ώρα και συνεχίζω
το πρωινό της Κυριακής στο σπίτι. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα,
ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και έγραψα στη σελίδα μου τα
Καθημερινά. Λίγο μετά της δώδεκα ντύθηκα και βγήκα για τη βόλτα μου την
Κυριακάτικη προς την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Η μέρα είναι πολύ όμορφη
για χειμωνιάτικη Κυριακή. Κόσμος αρκετός από και προς την πλατεία. Γεμάτη
σήμερα η πλατεία γιατί είναι η ημέρα πολύ όμορφη. Γεμάτα όλα τα καφέ και των
γύρω δρόμων και μέσα και έξω. Η πλατεία στις ομορφιές της με τον κόσμο να έχει
γεμίσει μέχρι και τα σκαλοπάτια και τα πεζούλια. Κάθισα πλατεία μέχρι λίγο μετά
τις μία και επιστροφή σιγά σιγά προς το σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα
για το μεσημεριανό φαγητό και κατά τις τρεις τέλειωσα το μεσημεριανό φαγητό.
Μάζεψα τα πιατικά και πήγα για τη μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τη δύση της μέρας
και του ήλιου. Λίγο πριν τις έξη έγερση κανονικά. Έριξα λίγο στο πρόσωπό μου και
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έξη η ώρα και άρχισε και νυχτώνει με το φεγγάρι
στο πρώτο τέταρτο στον Αττικό Ουρανό. Όμορφη η βραδιά, ήσυχη με μπονάτσα.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα τα καναρίνια μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν
τη βραδιά τους μέχρι το ξημέρωμα της καινούργιας ημέρας. Διάβασα την επικαιρότητα
τα μηνύματα, ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και έγραψα λίγο στην σελίδα
μου τα Καθημερινά. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα δυο σταγόνες
κολλύριο στα μάτια μου για την εσωτερική πίεση των ματιών, ντύθηκα και βγήκα για
να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου να τους δω. Ήπια μια κούπα τσάι πράσινο
παρέα με δυο κομμάτια κέικ, τα είπαμε μέχρι λίγο μετά τις εννιά και έφυγα για να
γυρίσω σπίτι στα γρήγορα για να δω τα αθλητικά της Κυριακής. Αθλητικά έχει σήμερα
το υπόλοιπο της βραδιάς, κύριο θέμα η ήττα του Παναθηναϊκού από τη Βέροια με 3-0.
Τι να γίνει, συμβαίνουν και αυτά. Έτσι πέρασε η βραδιά, σχεδόν μέχρι το τέλος της.
Στο τέλος άκουσα μουσική και τραγούδια, ήπια μια κούπα τσάι πράσινο και τώρα πάω
για ύπνο. Αύριο έχει έγερση από νωρίς το πρωί λίγο μετά το ξημέρωμα. Αύριο πάλι.
Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment