Thursday, December 13, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό
Καλή Ανατολή
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την Ανατολή της Μέρας. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά με ένα ποτήρι νερό. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Λιακάδα σήμερα και
καλός ο καιρός, μόνο που έχει κρύο αρκετό και θέλει ντύσιμο καλό. Έφαγα λίγα κριτσίνια
με τυρί κασέρι παρέα με ένα ποτήρι γάλα κρύο και τακτοποίησα λίγο το σπίτι όπως
κάθε πρωινό. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα,
τα μηνύματα, ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα γράφω για τη σελίδα
μου τα Καθημερινά. Η ώρα πήγε λίγο μετά της έντεκα και ετοιμάζομαι να βγω έξω για
δουλειές καθημερινές, του σπιτιού, προσωπικές και επιβίωσης. Δύσκολα τα πράγματα
και η ζωή. Όλα έχουν δυσκολέψει, όσο περνά ο καιρός όλο και πιο φτωχικά περνάω.
Δεν παραπονιέμαι, Όχι, αλλά αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα. Καλή συνέχεια
στη ζωή την μοναδική, μαζί όλα θα τα ξεπεράσουμε. Τετάρτη σήμερα, η μέρα με δυο
λαϊκές αγορές στη γειτονιά μου. Θα περάσω μια βόλτα για να δω απλώς τι γίνεται.
Βγήκα ντυμένος καλά, παρ όλο που η μέρα είναι καλή για χειμωνιάτικη. Πέρασα και
είδα για λίγο τους δικούς μου, ήπια ένα καφεδάκι μικρό, πήρα κάτι πράγματα που μου
έφεραν από την Αγγλία τα ξαδέλφια μου και έφυγα για να τα πάω σπίτι και μετά να πάω
βόλτα μέχρι την πλατεία. Πηγαίνοντας για το σπίτι σταμάτησα στον χασάπη μου και πήρα
λίγο κιμά και λίγες φτερούγες κοτόπουλου για να φτιάξω το επόμενο φαγητό. Κοτόπουλο
κοκκινιστό στην κατσαρόλα. Άφησα στο σπίτι όλα όσα είχα μαζί μου και βγήκα για να
πάω την βόλτα μου μέχρι την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγος κόσμος από και προς
την πλατεία και στη λαϊκή αγορά. Λίγα πράγματα αγοράζουν οι περισσότεροι. Στην πλατεία
πολύ λίγος κόσμος παρ όλο που η μέρα είναι πολύ όμορφη. Λίγος κόσμος και σε όλα τα
καφέ, τα ψωμάδικα, τα πιτσάδικα και τα κεμπάπ. Πολλά καφέ έχουν κλείσει λόγω μη
πελατείας. Η αλήθεια, έχουν γίνει πολλά, στην πλατεία και στον μεγάλο δρόμο από
πεζοδρόμιο μεριά. Δεν υπάρχει πελατεία και λεφτά. Επιστροφή στο σπίτι λίγο μετά τις
δυο για μεσημεριανό φαγητό. Γιουβέτσι με κριθαράκι, μεζέ από δυο λάχανο ντολμάδες,
λίγο κουνουπίδι για σαλάτα με τυράκι και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεμα τα πιατικά και
ξεκούραση μεσημεριανή μέχρι τη δύση του ήλιου και της μέρας. Λίγο μετά τις πέντε
νυχτώνει αμέσως, μόλις που προλαβαίνω να δω τα χρώματα της δύσης του ήλιου στον
Αττικό Ουρανό. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα και τα
μηνύματά μου. Βράδιασε πια. Νυχτώνει κάθε μέρα και πιο νωρίς. Σήμερα δεν θα βγω
για βόλτα βραδινή, γιατί κάνει κρύο αρκετό και ψιχαλίζει. Εξ άλλου δεν είναι και
κανείς στην πλατεία και δεν είναι όμορφη η βόλτα. Αύριο πάλι, ίσως είναι καλύτερα.
Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού και
εγώ συνεχίζω τη βραδιά μου στο σπίτι γράφοντας για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Έκανα και μια κούπα πράσινο τσάι για να περάσω τη βραδιά ακούγοντας μουσική και
γράφοντας για τις σελίδες μου τις καθημερινές. Τα λέμε αύριο πάλι.
Καλό ξημέρωμα......
Καλή Ανατολή

No comments:

Post a Comment