Friday, December 14, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό
Καλή Ανατολή
Όμορφη φαίνεται η σημερινή ημέρα, ηλιόλουστη, χειμωνιάτικη, γιορτινή.
Καθαρός ο Αττικός Ουρανός και μπονάτσα. Μόνο που έχει κρύο.
Νωρίς ξύπνησα, λίγο μετά την Ανατολή του Ήλιου και της Μέρας. Μόλις
ο ήλιος μπήκε στο σπίτι από τη τζαμόπορτα της βεράντας. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό
όπως κάθε πρωινό. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα
ακτινίδιο, δυο κριτσίνια και έβγαλα έξω στο φως της μέρας τα καναρίνια και τα
τακτοποίησα για όλη την ημέρα, όπως κάθε ημέρα, λίγο μετά της οκτώ το πρωί.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό και συγύρισα το σπίτι για να
είναι εν τάξει όλη την ημέρα. Άνοιξα για λίγο τις μπαλκονόπορτες για να μπει στο
σπίτι φρέσκος αέρας, έστω και χειμωνιάτικος. Ο ήλιος αργεί να σηκωθεί ψηλά
για να μπορεί να μπει έστω και λίγο στο σπίτι. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι
τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και μια σπανακόπιτα.
Στην επιστροφή για το σπίτι έκανα μια στάση στο μανάβικο της γωνίας και ψώνισα
αυτά που θα χρειαστούν για το αυριανό μαγείρεμα. Γύρισα σπίτι, τακτοποίησα αυτά
που ψώνισα και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα διαβάζω την επικαιρότητα,
τα μηνύματα, ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές και γράφω στη σελίδα μου
τα Καθημερινά. Η ώρα πήγε δώδεκα και ετοιμάζομαι να βγω να πάω μέχρι πλατεία
που έχω να κάνω ορισμένες δουλειές και το πρωινό συνεχίζεται κανονικά με την
βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι την πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς την
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και στην πλατεία, παρ όλο που όλα είναι γιορταστικά.
Δεν έχει ο κόσμος λεφτά, δεν υπάρχου, δεν περισσεύουν για τις γιορτές. Έκανα την
βόλτα μου και επιστροφή στο σπίτι λίγο μετά τις δυο για το μεσημεριανό φαγητό.
Ένα πιάτο γιουβέτσι με παρμεζάνα από πάνω , λίγα χόρτα για σαλάτα με τυρί, φρέσκο
ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Καλά ήταν για σήμερα, αύριο πάλι. Δεν έχω παράπονο
κανένα. Ξεκούραση μεσημεριανή μέχρι τη δύση του ήλιου και της μέρας. Έγερση
λίγο μετά τις πέντε, πλύσιμο τα πιατικά τα μεσημεριανά, έξη η ώρα τα χάπια μου τα
απογευματινά και παρέα με την κούπα και τον καφέ διαβάζω την επικαιρότητα και
τα μηνύματα. Επτά η ώρα και έβαλα μέσα τα καναρίνια, στη ζεστασιά του σπιτιού,
γιατί άρχισε το κρύο όσο νυχτώνει. Έγραψα λίγο για τη σελίδα μου τα Καθημερινά
και στις οκτώ μετά που πήρα τα χάπια μου τα βραδινά, ντύθηκα καλά και βγήκα για
να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου για να τους δω. Ήπια ένα καφέ, είπαμε τα
νέα της ημέρας και της οικογένειας και είδαμε το ματς μπάσκετ του Παναθηναϊκού
στη Μόσχα με την Χίκμι. Τελικά ο Παναθηναϊκός έχασε με 78-77. Μόλις τέλειωσε
το παιχνίδι τους χαιρέτησα και έφυγα για την επιστροφή στο σπίτι. Λίγο πριν τις 10
επιστροφή στο σπίτι. Όμορφη ήταν η βραδιά, με τα στολισμένα μπαλκόνια των
σπιτιών να δίνουν το χρώμα το γιορταστικό. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και
κάθισα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές και του facebook και τώρα
γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωί. Λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.
Καλό ξημέρωμα
Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment