Sunday, December 23, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα....Καλό πρωινό Σαββάτου
Καλή Ανατολή.....Μια ανάσα από τα Χριστούγεννα.
Κρύο σήμερα από την ανατολή της μέρας και ψιλόβρεχε. Νωρίς ξύπνησα και
σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο τρεις γουλιές
καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια με τυράκι και ήπια ένα ποτήρι γάλα κρύο. Συμμάζεψα
το σπίτι όπως κάθε πρωινό και έβγαλα τα καναρίνια έξω, στο φως της μέρας. από την
απάνεμη μεριά για να μην κρυώνουν πολύ. Τα τακτοποίησα για όλη την ημέρα και
συνέχισα την τακτοποίηση του σπιτιού. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο,
καλά ντυμένος, και πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και λίγα τυροπιτάκια.
Κρύο αρκετό έξω και ψιλόβρεχε. Στο χέρι κρατούσα ανοιχτή ομπρέλα. Αρκετός κόσμος
από πεζοδρόμιο μεριά πήγαινε για τις δουλειές του και για τα πρωινά ψώνια του σπιτιού.
Όλοι κρατούσαν στο χέρι ομπρέλα και περπατούσαν γρήγορα. Αυτοκίνητα πάρα πολλά.
Στον μεγάλο δρόμο πήγαιναν σημειωτόν. Στα γρήγορα γύρισα και εγώ σπίτι και συνέχισα
τις δουλειές του σπιτιού. Λίγο πριν τις έντεκα παρέα με την κούπα με τον καφέ έκατσα
και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματά μου. Ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές και έγραψα λίγο στη σελίδα μου τα Καθημερινά ακούγοντας μουσική. 12
η ώρα ντύθηκα καλά, έβαλα τον σκούφο μου για να μην κρυώνει το κεφάλι μου και με
την ομπρέλα στο χέρι βγήκα να πάω μέχρι την πλατεία μια βόλτα και να δω και τα μαγαζιά.
Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία παρ όλο που έχει κρύο
αρκετό και ψιλοβρέχει συνεχώς. Γεμάτη η πλατεία Σάββατο μεσημέρι, γεμάτα τα καφέ
μέσα και τα ψωμάδικα. Στα γρήγορα ψώνισα αυτά που ήθελα και επιστροφή στο σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Δύο η ώρα και μεσημεριανό φαγητό, μακαρονάδα με κιμά
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά, έριξα και μια
ματιά στα καναρίνια και μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση κανονική.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά και παρέα με την κούπα με τον καφέ έκατσα και διάβασα τα
μηνύματά μου. Τώρα κάνω μικρή ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και
στη συνέχεια γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά ακούγοντας τραγούδια και μουσική.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά
του σπιτιού μέχρι την Ανατολή της επόμενης μέρας. Κυριακή αύριο μια ανάσα από τη
γιορτή των Χριστουγέννων και τα κάλαντα. Να τα Πούμε ?
Εννιά η ώρα και απόψε θα μείνω σπίτι που είναι ζεστά και ήσυχα, έξω έχει κρύο πολύ
και ας είμαι στα νότια προάστια. Όμορφα είναι σπίτι και ζεστά, παρέα με την κούπα
με πράσινο τσάι γράφοντας για τη σελίδα μου τα Καθημερινά, ακούγοντας μουσική
και στέλνοντας μηνύματα γιορταστικά σε φίλους και γνωστούς. Έτσι πέρασε και σήμερα
η μέρα και η βραδιά. Αύριο είναι μια άλλη μέρα....Κυριακή, μια ανάσα από την μεγάλη
γιορτή των Χριστουγέννων.
Καλή Ανατολή !

No comments:

Post a Comment