Saturday, December 22, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Παρασκευής
Καλή Ανατολή....Μια ανάσα από τα Χριστούγεννα
Πρωί και σήμερα ξύπνησα, λίγο μετά την Ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Ηλιόλουστη σήμερα η μέρα, αλλά έχει κρύο αρκετό. Ευτυχώς που άναψε από νωρίς
το πρωί το καλοριφέρ και είναι το σπίτι ζεστό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου να πιω όπως κάθε πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και τα
τακτοποίησα για ολόκληρη τη μέρα. Με περίμεναν καθισμένα στη γωνιά τους ήσυχα
όπως κάθε πρωινό. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι για να είναι εν τάξει όλη μέρα και παρέα
με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματά μου.
Η ώρα πήγε λίγο μετά τις 10 και συνεχίζω το πρωινό στη ζεστασιά του σπιτιού.
Λιακάδα έχει η σημερινή μέρα, αλλά έχει κρύο αρκετό και χρειάζεται ντύσιμο καλό.
Δώδεκα πλησιάζει η ώρα και ετοιμάζομαι να βγω για να πάω μέχρι πλατεία που έχω
να κάνω ορισμένες δουλειές που χρειάζονται για μένα και το σπίτι. Θα κάνω και την
βόλτα μου την μεσημεριανή από πεζοδρόμιο μεριά καλά ντυμένος μην κρυώσω. Καλή
η μέρα σαν μέρα του Χειμώνα με κρύο αρκετό αλλά μπονάτσα με ήλιο κατά διαστήματα.
Αρκετός κόσμος σήμερα Παρασκευή προς και από την πλατεία. Γεμάτη σήμερα η πλατεία
και γιορτινή. Όλα γεμάτα τα καφέ και τα ψωμάδικα και μέσα και έξω. Όμορφα όλα
στολισμένα και γιορτινά. Τα μαγαζιά άδεια εκτός από αυτά που πουλάνε μικρό δώρα.
Γεμάτη η πλατεία από τα παιδιά των σχολείων που κάνουν τη βόλτα τους στην πλατεία
η πίνουν τον καφέ τους με την παρέα τους σε κάποιο από τα πολλά καφέ που βρίσκονται
δεξιά και αριστερά της πλατείας. Έκανα τις δουλειές μου και σιγά σιγά επιστροφή στο
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Δυο πήγε η ώρα. Όμορφη ήταν η βόλτα η σημερινή.
Μακαρόνια με κιμά και σαλάτα, συνοδεία από δυο ποτήρια κρασί και φρέσκο ψωμί.
Μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τα μετέφερα στο απάνεμο μπαλκόνι
για να μην κρυώνουν και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση
κανονική. Πήρα τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα και απάντησα στα μηνύματά μου, ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν
τη βραδιά τους μέχρι την ανατολή της καινούργιας μέρας. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω μέχρι τους δικούς μου να δω. Όλα καλά. Ήπια μια
κούπα πράσινο τσάι, είπαμε τα νέα και λίγο μετά τις εννιά, επιστροφή στο σπίτι σιγά
σιγά από τους όμορφους δρόμους με τα στολισμένα μπαλκόνια με τα φωτεινά στολίδια
των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Όμορφη σήμερα η βραδιά παρ όλο που έχει
κρύο αρκετό. Το σπίτι είναι όμορφο, ήσυχο και ζεστό και παρέα με την κούπα με το
τσάι που έφτιαξα πριν λίγο, συνεχίζω την βραδιά μου με διάβασμα, γράψιμο ακούγοντας
σιγά σιγά τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα. Αύριο ξημερώνει
Σάββατο, μια ανάσα, από τη γιορτή των Χριστουγέννων. Αύριο πάλι.....
Καλή Ανατολή.....

No comments:

Post a Comment