Wednesday, December 12, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....Καλό πρωινό χειμωνιάτικο
Κρύο και σήμερα. Χειμώνας πια και χρειάζεται καλό ντύσιμο και προσοχή.
Το πρόβλημα είναι η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης. Δεν υπάρχουν λεφτά
για να αγοράζουμε πετρέλαιο για θέρμανση. Ανάβω καμιά ώρα κάθε πρωινό
το κλιματιστικό για να είναι ζεστό το σπίτι. Τι να κάνω, χειμώνας είναι.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, όπως κάθε πρωινό. Λίγο μετά την Ανατολή της μέρας
και του ήλιου. Κρύο κάνει, δεν μπορείς να ανοίξεις να μπει φρέσκος αέρας, γιατί
κρυώνει αμέσως το σπίτι. Ανοίγω βέβαια λίγο στα γρήγορα όταν τακτοποιώ το σπίτι.
Τι να κάνω δεν γίνεται αλλιώς. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια
μου και έκανα τον καφέ μου τον πρωινό για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά με ένα ποτήρι νερό. Έβγαλα τα καναρίνια μου έξω
στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα, όπως κάθε
ημέρα. Συγύρισα το σπίτι για να είναι εν τάξει και κατά τις δέκα παρέα με την κούπα
με τον καφέ έκατσα και διαβάζω την πρωινή επικαιρότητα. Στη συνέχεια ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο στη σελίδα
μου τα Καθημερινά. Λίγο πριν τις δώδεκα ντύθηκα καλά, βγήκα πήρα το Τραμ και
πήγα παραλία να περπατήσω λιγάκι. Μπάτης, Παλαιό Φάληρο και Μαρίνα Φλοίσβου.
Αυτό ήταν το περπάτημα από πεζοδρόμιο μεριά. Ήταν υπέροχα παρ όλο που είναι
πια χειμώνας. Ήπια τον καφέ μου στην Μαρίνα Φλοίσβου που είναι πολύ όμορφα
και έχω αρκετούς γνωστούς και κατά τις μία πήρα το Τραμ και επέστρεψα στο σπίτι.
Στην επιστροφή πήρα και λίγους λάχανο ντολμάδες, χόρτα για σαλάτα λίγο ανθότυρο
και λίγο κασέρι Μυτιλήνης που είναι ωραίο. Μεσημεριανό φαγητό λίγο μετά τις δυο.
Γιουβέτσι με κριθαράκι, δυο ντολμάδες για μεζέ, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί.
Μάζεμα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση όπως καθημερινά μετά το φαγητό. Έγερση λίγο
μετά τη δύση του ήλιου και της ημέρας. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα και στο μετεωρολογικό, διάβασα τα μηνύματα, ντύθηκα, πήρα
τη φωτογραφική μηχανή που την είχα έτοιμη, κατέβηκα και με το Τραμ πήγα Σύνταγμα
για βραδινό περίπατο και φωτογράφιση. Λίγος κόσμος και στο Τραμ και στην Αθήνα.
Παρ όλο που ήταν νωρίς γύρω στις εννιά. Μόλις έκλειναν τα μαγαζιά. Όμορφη η Αθήνα
αλλά φτωχικά στολισμένη, ακόμα και η Ερμού. Έκανα τον φωτογραφικό περίπατο και
λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα με το Τραμ στην Πλατεία της Νέας Σμύρνης. Έκανα την
βόλτα μου, φωτογράφισα για λίγο και από πεζοδρόμιο μεριά επιστροφή στο σπίτι λίγο
μετά τις δέκα. Λίγος κόσμος και στην πλατεία, όλα τα μαγαζιά σχεδόν άδεια και μέσα
και έξω στην πλατεία. Δεν έχει ο κόσμος λεφτά, δύσκολα περνάει. Αυτή είναι η αλήθεια.
Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι, διάβασα τα μηνύματα και την επικαιρότητα και τώρα
γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Καλά ήταν σήμερα, όλα καλά πήγαν.
Αύριο πάλι, ίσως είναι καλύτερα. Καλό ξημέρωμα
Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment