Wednesday, December 19, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό γιορτινό
Καλή Ανατολή και ας είναι η μέρα βροχερή από το πρωί.
Ξύπνησα λίγο μετά την Ανατολή της μέρας και περίμενα φως από την μέρα,
αλλά δεν υπάρχει μέρα σήμερα, λόγω συννεφιάς στον Αττικό ουρανό και βροχής.
Σκοτάδι κανονικό στο σπίτι μέσα και βρέχει συνεχώς χωρίς διακοπή. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω
όπως κάθε πρωινό. Η ώρα πήγε οκτώ, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, ένα ποτήρι νερό
και δυο γουλιές καφέ. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας, που λόγω συννεφιάς
είναι σκοτεινά ακόμα και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα όπως κάθε μέρα. Σήμερα όπως
τα βλέπω δεν έχει έξοδο από το σπίτι εκτός αν υπάρξει ανάγκη. Τακτοποίησα το σπίτι
σιγά σιγά και κατά τις δέκα παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την
επικαιρότητα και τα μηνύματα. Έξω βρέχει συνεχώς και κάνει και κρύο αρκετό. Λίγο
μετά τις έντεκα πετάχτηκα μέχρι τον Παθολόγο μου και μου έγραψε να πάω να κάνω
δυο εξετάσεις αίματος που πρέπει να πάω να κάνω. Γύρισα στα γρήγορα γιατί είναι
εδώ κοντά μου ο γιατρός και δεν είχε και κόσμο. Βρέχει συνεχώς έστω και σιγά σιγά.
Χειμώνας πια κανονικός. Τα Χριστούγεννα είναι μια ανάσα. Μεσημεριανό φαγητό και
μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι λίγο μετά τη δύση του ήλιου και της μέρας. Πέρασε
η βροχή και βγήκε ο ήλιος στον Αττικό Ουρανό και ζεσταίνει η μέρα. Τα καναρίνια τα
μετέφερα στο άλλο μπαλκόνι που το βλέπει ο ήλιος όλη μέρα σχεδόν, για να είναι πιο
ζεστά μέχρι τη δύση του ήλιου και τις ημέρας. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά.
Έπλυνα τα πιατικά και τα κατσαρολικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Αύριο έχω
μαγείρεμα, μακαρονάδα με κιμά, για το επόμενο τετραήμερο. Είναι από τα αγαπημένα
μου φαγητά. Παρέα με σαλάτα, λίγο τυράκι, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί.
Πριν τις επτά έβαλα τα καναρίνια μέσα για να περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά
του σπιτιού και εγώ παρέα με την κούπα με τον καφέ διαβάζω την επικαιρότητα και τα
μηνύματά μου ακούγοντας μουσική. Η βραδιά είναι καλή. Κλασική χειμωνιάτικη βραδιά
με κρύο και συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Αύριο μπορεί να χιονίσει στην Πάρνηθα, έτσι
λέει το μετεωρολογικό. Προσοχή να μην κρυώσεις μου είπε σήμερα ο γιατρός, προσοχή
λοιπόν και καλό ντύσιμο. Σήμερα δεν θα βγω γιατί κάνει κρύο. Θα κάτσω σπίτι που είναι
ήσυχα και ζεστά. Θα διαβάσω, θα γράψω και θα ακούσω μουσική και τραγούδια για να
περάσει ευχάριστα η βραδιά. Η ώρα πήγε οκτώ, πήρα τα χάπια μου τα βραδινά και φτιάχνω
μια κούπα πράσινο τσάι για να την έχω παρέα στη συνέχεια της βραδιάς στο σπίτι. Μέσα
είναι όμορφα και ζεστά όταν ανάβει το καλοριφέρ. Όταν κάνει κρύο ανάβω για λίγο το
κλιματιστικό, ας είναι καλά η ΔΕΗ που θα μας αυξήσει την τιμή. Η ώρα κοντεύει λίγο
μετά τις δέκα. Ο Αττικός ουρανός είναι ξάστερος με το φεγγάρι να λάμπει στον ουρανό
στο πρώτο τέταρτο. Μπονάτσα, αλλά έχει κρύο αρκετό. Μέσα είναι καλά, συνεχίζω το
διάβασμα και το γράψιμο της σελίδας μου τα Καθημερινά και τώρα ενημερώνω τις
σελίδες μου τις καθημερινές. Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωί λίγο μετά την ανατολή.
Καλή Ανατολή


No comments:

Post a Comment