Wednesday, December 26, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα....Καλό πρωινό Χριστουγέννων
Καλή Ανατολή με χαμόγελο στα Χριστούγεννα του 2012.
Καλοκαιρία σήμερα από την Ανατολή της μέρας. Όμορφος ο Αττικός Ουρανός
και ας έχει κρύο αρκετό. Καλά Χριστούγεννα σε όλους με αγάπη και χαμόγελο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, όπως κάθε πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου να πιω. Τακτοποίησα στα
γρήγορα το σπίτι, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και λίγο μετά τις οκτώ έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας των Χριστουγέννων. Τα τακτοποίησα για όλη την
ημέρα και πήγα για να ξυριστώ, να είμαι έτοιμος για το μεσημεριανό Χριστουγεννιάτικο
τραπέζι που είμαι καλεσμένος στους δικούς μου. Ο καιρός είναι θαυμάσιος. Ηλιόλουστη
η Χριστουγεννιάτικη ημέρα σήμερα, απλά με αρκετό κρύο. Κόσμος πολύς δεν κυκλοφορεί
στους δρόμους, όλοι είναι στα σπίτια τους και αρκετοί έχουν φύγει. Είναι εκτός σπιτιού
για τις ημέρες των γιορτών. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο, που είναι
ανοιχτός μόνο για ψηστικά και πήρα λίγο ψωμί για το σπίτι και από λίγα μελομακάρονα
και κουραμπιέδες για να έχω τις ημέρες των γιορτών. Όμορφη η μέρα σήμερα. Χωρίς
μεγάλη κίνηση τουλάχιστον μέχρι τώρα που η ώρα πλησιάζει έντεκα. Επιστροφή στο
σπίτι από την μικρή μου βόλτα με τα ψώνια στο χέρι και παρέα με την κούπα με τον
καφέ έκατσα διάβασα και έστειλα μηνύματα γιορταστικά. Η ώρα πέρασε τις δώδεκα,
ντύθηκα καλά και έφυγα σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά για να πάω για το τραπέζι
το Χριστουγεννιάτικο το μεσημεριανό. Λίγο μετά τις δυο μαζευτήκαμε όλοι, οκτώ τον
αριθμό και καθίσαμε στο τραπέζι το γιορτινό για το Χριστουγεννιάτικο μεσημεριανό
φαγητό. Αρνάκι στο φούρνο με πατάτες, συκωταριά με ρύζι, σαλάτα και κρασάκι.
Μετά καφεδάκι, γλυκάκι και καλή παρέα. Έτσι πέρασε η μέρα των Χριστουγέννων
μέχρι λίγο μετά το μεσημέρι. Επιστροφή στο σπίτι μετά το τραπέζι και τις ευχές και
μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι λίγο πριν τις έξη. Έξη η ώρα, έγερση κανονική, χάπια
απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και γράφω για τη σελίδα
μου τα Καθημερινά, για τα Χριστουγεννιάτικα καθημερινά. Όμορφα πέρασε σήμερα
η μέρα, ήσυχα γιορτινά, ανθρώπινα και με κατανόηση. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα
τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν τη Χριστουγεννιάτικη βραδιά.
Οκτώ η ώρα, ντύθηκα καλά, γιατί κάνει κρύο και βγήκα για να πάω βόλτα μέχρι την
πλατεία. Χριστουγεννιάτικη βόλτα στη Χριστουγεννιάτικη πλατεία. Όμορφα ήτανε
από πεζοδρόμιο μεριά προς την πλατεία. Χριστουγεννιάτικη ήσυχη βραδιά χωρίς
πολύ κόσμο στη διαδρομή από και προς την πλατεία. Κρύο αρκετό, δεν είναι για έξω.
Λίγος κόσμος και στην πλατεία, ακόμα και στα καφέ. Οι περισσότεροι κάθισαν σπίτι
που είναι ζεστά και ήσυχα με τους δικούς τους η την παρέα. Έκανα την βόλτα μου
σιγά σιγά, καλά ντυμένος και λίγο πριν τις δέκα επιστροφή στη ζεστασιά του σπιτιού
για να περάσω την υπόλοιπη Χριστουγεννιάτικη βραδιά. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο
τσάι και κάθισα να ρίξω μια ματιά στην επικαιρότητα της ημέρας. Ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές, διάβασα τα μηνύματα τα γιορταστικά και τώρα γράφω
λίγα τελευταία για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Αύριο πάλι, είναι μια άλλη μέρα,
η επόμενη, της πιο μεγάλης γιορτής του Πλανήτη Γη.
Καλή Ανατολή της επόμενης ημέρας.....

No comments:

Post a Comment