Saturday, December 8, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα σε όλους.....Καλό πρωινό δημιουργικό
Καλή η μέρα και σήμερα, αλλά κάνει κρύο.....Χειμώνας. Από το πρωί νωρίς
ανάβει το καλοριφέρ γιατί κάνει κρύο και μες στο σπίτι. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα
λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι για να πιω. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά με ένα
ποτήρι νερό και έφαγα λίγα κριτσίνια πίνοντας ένα ποτήρι γάλα κρύο. Έβγαλα έξω
στο φως της ημέρας τα καναρίνια μου που περίμεναν υπομονετικά και τα τακτοποίησα.
Εννιά η ώρα τακτοποίησα λιγάκι το σπίτι όπως κάθε πρωινό και κάθισα και διαβάζω
την επικαιρότητα του σήμερα και του αύριο. Διάβασα και απάντησα στα μηνύματα που
χρειαζόταν και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα
και πήγα στο φούρνο της γειτονιάς και πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό, μαζί
και μια σπανακόπιτα που πριν λίγο την είχε βγάλει. Κάνει πολύ νόστιμες σπανακόπιτες
ο Μιχάλης. Γύρισα στα γρήγορα σπίτι και συνέχισα το πρωινό της ημέρας. Έξω πράγματι
κάνει κρύο. Μέσα είναι τώρα καλά, παρέα με καφέ η ζεστό τσάι πράσινο. Παρέα με την
κούπα με το τσάι κάθισα και γράφω στη σελίδα μου τα Καθημερινά. Λίγο μετά τις
δώδεκα ετοιμάστηκα και βγήκα να πάω μια βόλτα με το Τραμ μέχρι την παραλία να
περπατήσω λίγο και να ψωνίσω γυρίζοντας για το σπίτι λίγα που μου χρειάζονται.
Καλή η βόλτα και το περπάτημα στην παραλία του Μπάτη, πολύ όμορφα ήτανε,
λιακάδα με αέρα θαλασσινό και όμορφο κυματισμό. Έκανα τη βόλτα μου, ψώνισα
αυτά που χρειάζομαι και με το Τραμ σε λίγα λεπτά επέστρεψα στο σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό λίγο μετά τις δυο, μάζεμα τα πιατικά
και μεσημεριανή δίωρη ξεκούραση. Έξη σχεδόν η ώρα και έγερση κανονική.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου, έπλυνα τα πιατικά μου τα
μεσημεριανά και έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι για να πιω. Μέσα καλά είναι, έξω
έχει κρύο αρκετό. Καλή είναι η βραδιά για χειμωνιάτικη, με ξάστερο και καθαρό
τον Αττικό Ουρανό. Χρειάζεται καλό ντύσιμο για έξω και θέρμανση για μέσα.
Έβαλα τα καναρίνια μου μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού και κάθισα και γράφω
για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Η ώρα πέρασε τις επτά και ενημερώνω τις
σελίδες μου τις καθημερινές. Σε λίγο θα βγω μόλις πιω τα χάπια μου τα βραδινά.
Η ώρα κοντεύει οκτώ. Βγήκα και πήγα την βόλτα μου την βραδινή μέχρι τους
δικούς μου για να τους δω και να μάθω τα νέα τους τα καθημερινά. Δεν κάθισα
ώρα πολύ, ήπια τον καφέ μου τον βραδινό, τα είπαμε στα γρήγορα και έφυγα για
να γυρίσω σπίτι να δω το παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο Μπάσκετ που παίζει στο
ΟΑΚΑ με την Φενέρμπαχτσέ Ούλκερ. Καλή ήταν αυτή η βόλτα η βραδινή. Όμορφη
βραδιά, χωρίς αέρα και συννεφιά, με ξάστερο ουρανό και κρύο αρκετό. Επιστροφή
στο σπίτι λίγο πριν τις δέκα. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι έριξα μια γρήγορη
ματιά στην επικαιρότητα και κάθισα και βλέπω το παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο
Μπάσκετ. Καλή συνέχεια στους Πράσινους. Τελικά ο Παναθηναϊκός νίκησε την
Φενέρμπαχτσέ με 69-55. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς λίγο μετά το ξημέρωμα.
Καλή Ανατολή......

No comments:

Post a Comment