Sunday, December 16, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα......Καλό πρωινό
Καλή Ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Καλός φαίνεται ο καιρός και η μέρα σήμερα, μόνο που κάνει κρύο αρκετό και
θέλει ντύσιμο καλό. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου
και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό. Έφαγα λίγα κριτσίνια με λίγο κασέρι και
ήπια ένα ποτήρι γάλα Βουβαλινό. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, έβγαλα τα
καναρίνια έξω στο φως της καινούργιας μέρας και τα τακτοποίησα όπως κάθε
πρωινό. Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ και μετά
τις δέκα κάθισα, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα, ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές και έγραψα για την σελίδα μου τα Καθημερινά. Η ημέρα είναι
καλή. Μια όμορφη χειμωνιάτικη ημέρα. Το ρολόι κτύπησε δώδεκα και έτοιμος,
ντυμένος καλά, βγήκα για να πάω προς πλατεία μεριά. Πέταξα τα σκουπίδια και από
πεζοδρόμιο μεριά περπάτησα μέχρι την πλατεία. Έκανα τις δουλειές μου τις πρωινές,
τις Σαββατιάτικες, πήρα το Τραμ και πήγα παραλία για βόλτα μέχρι τον Μπάτη.
Κόσμος αρκετός στην πλατεία, στο Τραμ και στην παραλία. Σάββατο μεσημέρι και
μπονάτσα. Όμορφη η παραλία και ο Σαρωνικός, ομορφαίνουν και σε ξεκουράζουν.
Στην επιστροφή πριν πάρω το Τραμ, ψώνισα λίγο ανθότυρο, χόρτα βρασμένα για τη
σαλάτα μου το διήμερο, ένα καρβέλι φρέσκο ψωμί και πήρα το Τραμ για την επιστροφή.
Δύο η ώρα, επιστροφή στο σπίτι και μεσημεριανό φαγητό. Μάζεμα τα πιατικά και
μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τη δύση τις μέρας και του ήλιου. Λίγο μετά τις πέντε
έγερση κανονικά. Λίγο νερό στο πρόσωπο, δυο γουλιές καφέ και στις έξη τα χάπια
τα απογευματινά. Όμορφη η βραδιά και μόλις φάνηκε στον Αττικό Ουρανό, μια μικρή
φέτα Φεγγαριού, είναι στο πρώτο τέταρτο. Μπονάτσα με κρύο αρκετό. Σήμερα έβαλα
τα καναρίνια μέσα πιο μπροστά από χθες γιατί έχει κρύο αρκετό. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Σήμερα δεν θα βγω βόλτα
βραδινή Σαββατιάτικη γιατί έχει κρύο και πρέπει να προσέχω μην κρυώσω. Μέσα
καλά είναι και ζεστά. Κάνω ενημέρωση των σελίδων μου και ακούω τραγούδια και
γράφω μουσική από τα μουσικά μπλογκ. Έτσι θα περάσει η βραδιά μέχρι το τέλος.
Τα καναρίνια κάθονται ήσυχα στη γωνιά τους και απολαμβάνουν τη ζεστασιά του
σπιτιού ακούγοντας μουσική. Η ώρα και το Σαββατόβραδο πέρασαν στο σπίτι όμορφα,
ζεστά, παρέα με μουσική τραγούδια και στυλ.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί....λίγο μετά την Ανατολή
Καλή Ανατολή
Καλή συνέχεια στη Ζωή......

No comments:

Post a Comment