Friday, December 28, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα....Καλό πρωινό Πέμπτης, ηλιόλουστο και γιορταστικό.
Καλή Ανατολή της καινούργιας Ημέρας.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της ημέρας. Η ημέρα
μεγαλώνει σπυρί σπυρί και ο Χειμώνας έρχεται από τα Δυτικά πηγαίνοντας
προς τα Ανατολικά. Καλή η μέρα φαίνεται από το πρωί και αυτό είναι το πιο
καλό νέο για αυτή την εποχή. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Ήπια δυο γουλιές από τον Ελληνικό καφέ και ένα ποτήρι κρύο νερό. Έβγαλα τα
καναρίνια έξω από το απάνεμο μπαλκόνι και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα.
Και τα δυο με περίμεναν, όπως κάθε ημέρα, σχεδόν την ίδια ώρα. Συμμάζεψα στα
γρήγορα το σπίτι και βγήκα λίγο μετά της εννιά η ώρα και πετάχτηκα για να πάρω
τα φάρμακα μου από το Φαρμακείο του Κούτρα. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα
από το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και λίγα τυροπιτάκια.
Επιστροφή στο σπίτι και συνέχεια του πρωινού με διάβασμα της επικαιρότητας και των
καθημερινών μηνυμάτων. Παρέα με λίγες γουλιές καφέ, ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών και γράψιμο για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Δώδεκα η ώρα κτύπησε
το ρολόι, ντύθηκα και κατέβηκα για να πάω την βόλτα μου μέχρι την πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετός κόσμος στη διαδρομή από και προς
την πλατεία γιατί είναι η μέρα καλή και ο κόσμος βιάζεται να την εκμεταλλευτεί.
Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια, ενώ στην πλατεία όλα είναι γεμάτα και μέσα
και έξω στον πεζόδρομο. Τα μαγαζιά όλα έχουν κόσμο που όλο και κάτι ψωνίζει για την
γιορτή της καινούργιας Χρονιάς. Όλα είναι όμορφα και γιορτινά ακόμα και ο καιρός.
Η βόλτα η μεσημεριανή έφτασε στο τέλος, στην πλατεία και στους γύρω δρόμους.
Επιστροφή σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Μεσημεριανό φαγητό, χοιρινό, με πράσο με κρεμμυδάκια και σέλινο. Λίγο τυράκι,
φρέσκο ψωμί, ένα σφηνάκι τσίπουρο και δυο ποτήρια κρασάκι. Μάζεμα τα πιατικά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τη δύση της ημέρας.
Όμορφα πέρασε η μέρα μέχρι αυτή την ώρα. Έξη ή ώρα και χάπια απογευματινά. Δυο
γουλιές καφέ με ένα ποτήρι νερό και συνέχεια στο απόγευμα που χάθηκε μέσα στη νύχτα.
Ντύθηκα στα γρήγορα και πετάχτηκα μέχρι το Φαρμακείο και πήρα τα φάρμακα που μου
χρωστούσαν, αγόρασα και δυο φάρμακα με τα λεφτά τα δικά μου, χωρίς συμμετοχή.
Η συμμετοχή μου για τα φάρμακα κάθε μήνα υπερβαίνουν τα 50 ευρώ. 600 ευρώ το χρόνο.
Δεν φτάνουν τα λεφτά που παίρνω από τη σύνταξη για επιβίωση. Αυτή είναι η αλήθεια.
Επιστροφή στο σπίτι για τη συνέχεια της βραδιάς. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και
έκατσα για να διαβάσω την επικαιρότητα και τα αθλητικά. Ενημέρωσα τις σελίδες μου
τις καθημερινές και έγραψα λίγο για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Τώρα ακούω και
γράφω μουσική και τραγούδια στη ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Οκτώ η ώρα,
χάπια βραδινά, έβαλα τα καναρίνια μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού, ντύθηκα και βγήκα
για να πάω τη βόλτα μου μέχρι την πλατεία και να δω το ματς Μπάσκετ του Ολυμπιακού
με την Κάχα Λαμποράλ στη φάση των 16 τις Ευρωλίγκα. Έχασε ο Ολυμπιακός από την
Κάχα Λαμποράλ 82-74 και γύρισα στο σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Αύριο πάλι.
Καλή Ανατολή σε όλους....θα τα πούμε νωρίς το πρωί λίγο μετά την Ανατολή της μέρας.

No comments:

Post a Comment